Mikä mulla on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stone

Vieras
Koitan kertoa lyhyesti. Olen harrastanut seksiä viimeksi kesäkuussa ja syön e-pillereitä.

Mulla on ollut tosi outo olo pari kuukautta, vatsani on aina ollut "hankala" ja lääkäri on joskus vuosia sitten todennut sen johtuvan ärstyneen suolen oireyhtymästä. Nyt oireet ovat olleet kuitenkin erillaisia kuin yleensä: kova väsymys, alavatsan turvotus, närästys, täysi olo kokoajan ja välillä jopa rintojen arkuus ja turvotus. Vatsa on myös kipeä ja kova esim. painettaessa tuntuu tod. inhottavalta.

Tein n. kuukausi sitten testin, nega. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti, oireet jatkuivat. Kaksi vko sitten kävin papa-kokeessa ja tein terkkarin kehotuksesta testi (kerroin siis oireistani), nega. Terkkari käski odotella ja ottaa yhteyttä jos ei mene ohi. No ei ole mennyt ohi.

Mielikuvitushan lisää oireet potenssiin sata, mutta mitä mieltä olette.. tilaanko ajan yleislääkärille vatsavaivojen vuoksi vai gynelle raskauden pelossa ?

Mitään ideoita mitä tämä voisi olla ?

Sinuna tilaisin ajan sinne gynelle. Taidat kovasti toivoa raskautta ja silloin kyllä kuvittelee kaikki mahdolliset oireet muutenkin. Mene tsekkaukseen niin tiedät mikä on homman nimi. :)

Älä välitä, täällä on paljon näitä aivokuolleita käveleviä kohtuja, jotka eivät pysty käsittämään, että et halua lasta. Vaikka sanoisit että toivot ennemmin kuolemaa, niin silloinkin haluat alitajuisesti lasta.

Musta tuntuu että osa naisista on tässä maailmassa vaan lisääntyäkseen. Aivopuolelle ei ole tarvinnut paljoa investoida, kunhan tiineytyvät.

On niitä onneksi järkeviäkin, suurin osa, täälläkin :)

Monilla ihmisillä raskaustestit näyttää negaa pitkällekin, mutta sä varmaan tiedätkin tän, oot ehkä googletellut? Musta sun kannattaa mennä gynelle, koska et saa mielenrauhaa ennen kuin saat ammattilaisen mielipiteen. Et oo eka, etkä vika nainen joka tollasia menee kysymään.

En tiedä mutta mulla on vaivannut sama tauti. Tai ainakin välillä, ja olenkin tässä miettinyt että olenko edes tälle vuotta harrastanut seksiä, että enhän mä nyt raskaanakaan ole.
Mutta vatsa on ilkeän tuntoinen välillä, turvonnut pallo ja olipa jossain välissä ihan harjoitussupistuksen tuntuisiakin oireita.
Olen miettinyt että voisiko joku kysta tms. oireilla noin.

Hmm. Mä nimenomaan siis luulin, että nega on nega, vaikka voissa paistais ? Siis kunhan sitä ei tee liian aikaisin ja sitähän en oo tehnyt, koska jos oon raskaana niin olisin.. mitä, vko:lla 20 ?? Siis jos lasken siitä seksistä, en tiedä miten kuuluisi laskea. Eniwei.

Mulla on vähän niinkuin "raskauskammo", että ei ole eka kerta kun olen tän asian tiimoilta paniikissa. Ei sillä, lapset on ihan kivoja, mutta omia vaan en halua. Olen tehnyt nuorena abortin, koska tulin raskaaksi e-pillereistä huolimatta. Käyttänyt siitä lähtien koko aikuisikäni tuplaehkäisyä, kondoomi ja pillerit. En myöskään ole vakituisessa suhteessa, enkä sellaisiin oikein uskokaan, joten en halua kenenkään seksikumppanini lasta salaa odottaa. Ymmärtänette pointtini.

Nyt sitten kesäkuussa kuitenkin harrastin seksiä ilman kondomia. Ja tässä sitä nyt ollaan.