Raskausmassu...

onko kellään muilla masu tullut heti selvästi esiin jossain rv 16 paikkeilla? Itsellä nyt reilut 16 viikkoa ja ykskaks maha kasvanut. Lapsi on toinen ja esikoista odotellessa ei näin "aikaisin" tullut esiin, tai en ainakaan muista...

 
vieras
Mulla ei ollu tästä viidennestä epäilystäkään, mikä oli asian tila, kun viikkoja oli vasta 7. Kaikki näki sen jo siinä vaiheessa. Nyt viikkoja 22+ ja maha on ISO!
 
Mulla tuli toisesta nopeammin esiin, kuin ekasta. Ja nyt odotan kolmatta ja viikosta 22 lähtien on ihmiset jännittäneet, että koska se syntyy!!! Olen sitten joutunut tuottamaan pettymyksen, että 18 viikon kuluttua vasta :LOL:
 
j
Niinhän se on, että toisesta maha tulee aiemmin näkyviin. Mulla alkoi esikoisesta turvotuksella rv 10. Muutama viikko oli mielestäni jo näkyvä maha. Muuten sitten alkoi näkyä noin rv18 paikkeilla.
 
:) onhan tuo kiva, kun maha kasvaa.. Me ei olla vaan kovin monelle vielä kerrottu, mutta säästyy kertomisen vaiva, kun näkyy selvästi ;)
Eilen oli hyvä, kun menin loman jälkeen töihin niin kaikki katto mahaa niin meinasin sanoa, että " joo turpoan kuin pesusieni". Töissä jouduin kertomaan aika alussa, kun olin saikulla oksentamisen vuoksi...

mies sanoo, että jos se on poika, kun maha kasvaa vauhdilla :)
 

Yhteistyössä