Raskausmahan kanssa ongelmia seksin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Odotan kaksosia vielä useamman kuukauden ajan, mutta nyt yhtäkkiä(siis viikossa tuli kamalasti lisää mahaa) maha sitten kasvoi niin, että seksi ei onnistu niin, että mies on päällä tai itse olen päällä. Mies ei voinut olla päällä niin ettei mahaan sattunut/painanut(ei maannut siinä mutta tietysti siinä osuu mahaan) ja itse kun olin päällä niin maha oli tiellä ja ei siitä mitään tullut. No takaapäin sitten onnistui ja mies oli hyvin tyytyväinen, mutta itselleni tämä ei ole lempiasento. Kylkiasentoa takaa ei kokeiltu, mutta epäilen senkin olevan hankala kun maha tulee vastaan jaloille. Onko se loppuraskaus nyt sitä, että mies saa vedellä minua takaa ja hoitelee minut sitten muuten käsin? Mitä muuta asentoa tässä vielä voisi kokeilla? Nyt raskaana ollessa on tehnyt vielä enemmän mieli seksiä, vaikka muutenkin sitä on paljon ja tiedän synnytyksen jälkeen olevani tähän pystymätön kun alapää lienee tosi kipeä tämänkin synnytyksen jälkeen.

Meillä tais olla kans loppuraskaudesta toi takaapäin aika yleinen asento..
Miten sulla maha ottaa vastaan jos olet päällä? Ootteko kokeillut ihan lattialla niin että mies makaa ja olet päällä "kyykyssä" ja joustat polvista?

Meillä tais olla kans loppuraskaudesta toi takaapäin aika yleinen asento..
Miten sulla maha ottaa vastaan jos olet päällä? Ootteko kokeillut ihan lattialla niin että mies makaa ja olet päällä "kyykyssä" ja joustat polvista?

En tiedä miten ottaa vastaan tuossa päällä. Liekö liian pehmeä sänky, maha on jo aika valtava eli varmaan isompi kuin vain yhtä odottaessa viimeisillään. Ei kokeiltu montaa asentoa kun itseltäni alkoi mennä seksihalut kun maha oli vaan aina tiellä.

Jos teillä on sauna, niin mene istumaan alalauteelle, nosta jalat seinää tai kaidetta vasten ja mies on seisaaltaan lattialla jalkojesi välissä. Oikein mukavaa touhua... Huom! Ei kuumassa saunassa.

Jos teillä on sauna, niin mene istumaan alalauteelle, nosta jalat seinää tai kaidetta vasten ja mies on seisaaltaan lattialla jalkojesi välissä. Oikein mukavaa touhua... Huom! Ei kuumassa saunassa.

On sauna ja tuo on tuttua puuhaa;) Niin ja pakko tunnustaa, että muutaman kerran jo saunasta lähdön aikaankin puuhailtu siinä kuumassa saunassa huonoin tuloksin(meinasi taju lähteä kun oli liian kuumaa). Täytynee kokeilla tätä, vaikka itse ajattelin, että maha on tiellä tässäkin asennossa.

tuo sauna-homma toimi meillä, samoin kylki-asento sängyssä koska vaikka mies tuli takaa niin sitä kulmaa pystyi itse säätelemään asentoa vaihtamalla. meillä mies hoiteli kyllä minut paljon suuseksilläkin :) innostuttiin siitä raskausaikana, ja toki toisinpäin.

Mulla kans maha juuri nyt viimisillään, toki vain yhden lapsen kokoinen. Meillä on asennot löytynyt jotenkin itsestään, aika suosittu on ollut viime aikoina sellainen jossa mies on polvillaan ja minä kyljellään tai selällään. Jalkaa/jalkoja kun vielä nostelee miehen harteita kohti niin avot. Maha mahtuu ainakin toistaiseksi väliin ihan hyvin.

Yhteistyössä