Raskauskysymyksiä pari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ralliperuna

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
1 552
0
36
Siis mitä mun kroppa sekoilee..Huomenna pitäis alkaa menkat ja ylihuomenna pitäis mennä vähän naukkailemaan.No aattelin että la aamuna testaan jos ei menkat ehtineet alkaa.

Mulla on ollu nyt niin paljon oireita,mutta onko ne tulehduksesta vai raskaudesta. :|

Ensinnäkin nukun älyttömästi ja oon kärttynen.Alapäässä ilmeisesti hiiva,tosi kipeä,alapää "pieree" ja otinkin jo ekan erän gyno-daktarinia eilen.Tänään tuli uutena juttuna viiltävät kivut emättimessä.Samanlaisia kipuja kun minulla aikoinaan oli rv 15 paikkeilla,ei alussa.Sitten nännit on ollu paksut ja pitkät,vähän kun imetyksen jälkeen,imettänyt en ole 4 kuukauteen.Onko nämä ny si tulehdusoireita enimmäkseen vai voisko jo rv 4- olla oireita?Viime raskaudessa alko oireet rv 6+.

Kiitos viä. :flower:

Minä huomasin ekana muutoksen rinnoissa,nänneissä lähinnä. Rinnat ovat kuin imettäisin vaik nuorin lapsi on jo 2v.Toinen Nänni oli myös kipeä aina kun koski niin aristi.Oireet ilmaantuivat noin rv3-4

No kyllä mulla alkoi oireet jo ennen testiä joten suosittelen tekemään sen testin. Mun tutuilla on käynyt kans niin et esikoista tehty pitkään ja toinen saatu heti alulle :)

Mekin tehtiin esikoista 1,5v, ja toinen sai alkunsa jo toisesta kierrosta :) Minä taas olen kuullut että yleensä toinen tulee helpommin. Mulla oli toinen raskaus jo aika pitkällä ennenkuin edes tajusin että saattaisin olla raskaana, (pitkät kierrot) ensimmäisenä oireena masun turvotus, myöhemmin pahoinvointi.

Meillä eka sai alkunsa vasta noin 2,5 vuoden jälkeen, toka kolmannesta kierrosta ja kolmas heti kun annettiin lupa tulla. Joskus se eka vaan ottaa aikansa ja sen jälkeen tärppää helpommin. Onnea matkaan! =)

Yhteistyössä