R
Raskauskiloja 20
Vieras
Kuinka pian raskauskilot lähteneet. Vastauksia toivon varsinkin teiltä jotka lihoneet 15 kiloo tai enempi. Kuinka paljon jäi synnytyssaliin ja koska oli lähtenyt 10, 15 jne kiloa? Suurinpiirtein. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Lihomista tuollainen määrä on eikä mitään 'raskauskiloa'. Raskaus ei varsinaisesti lihota, painoa vain tulee vähän lisää.
Kyllä se hiukan lihottaakin kun kroppaan kertyy ihan väkisinkin jonkin verran rasvaa että on imetyksen aikana sitten mistä ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Lihomista tuollainen määrä on eikä mitään 'raskauskiloa'. Raskaus ei varsinaisesti lihota, painoa vain tulee vähän lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:kertokaas mitä ootte painanu ennen raskautta? meinaan mä painan nyt 90kg ja stressaa et jos nyt tulisin raskaaks ni sit myöhemmin painaisin kyllä ihan sikana..yritän nyt saada eka painon alas ja sit raskautua..
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:kertokaas mitä ootte painanu ennen raskautta? meinaan mä painan nyt 90kg ja stressaa et jos nyt tulisin raskaaks ni sit myöhemmin painaisin kyllä ihan sikana..yritän nyt saada eka painon alas ja sit raskautua..
Mä painoin 54kg. Mulla kaksi kaveria, joilla oli reilusti ylipainoa ennen raskautta ja heille taas ei kertynyt, kuin 5-8kg, jotka ovat hävinneet parissa kuukaudessa synnytyksen jälkeen.
Korjatkaa joku, jos olen väärässä, mutta mulle neuvolassa sanottiin, että useimmin "laihoilla" kertyy raskaudessa enemmän niitä kiloja. Huom! En ole nyt yleistämässä, mutta näin tosiaan sanottiin ja omassa kaveripiirissä on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄ;22305587:Lähtöpaino ekassa 74, synnärillä juuri ennen synnytystä 84 ja 3kk:den jälkeen 60kg.-> synnärille jäi heti 5kg ja rapiat. Nyt tokassa lähtöpaino oli 72, ja 4kg on tullut painoa. tammikuun puolesvälis la, saa nähä montako kiloa kerkee vielä tulla ku jouluki välissä...![]()