Raskauskilot ei meinaa tippua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rbj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rbj

Vieras
Synnytyksestä on 4kk. Paino oli ennen synnytystä 86kg, laitoksella tippui 78kg. Nyt painan yhä peräti 76kg. Paino ennen raskautta 65-70kg. Tavoitepaino olisi 65kg.

Mutta..syön terveellisesti ja liikun ihan kohtuullisesti. Joka päivä vaunulenkki ja kerran pari viikossa zumba. Miksi paino ei laske? Kokemuksia? Olen 31v.

Imetätkö? Itsellä nyt imetyksen loputtua tippunut 10 kiloa vuoden alusta. Olen kyllä karkin syöntiä vähentänyt, mutta muuten syönyt samaa ruokaa taaperon kanssa ja ikinä ei ole ennen näin helposti paino pudonnut.

Imetätkö? Ei ehkä toimi kaikilla mutta usein toimii. Itse laihduin liikaakin kun imetin enkä ehtinyt syödä kunnolla.
Ei kai siinä muuta niksiä ole kuin se perus että katsot vielä tarkemmin mitä syöt ja liikut joka päivä enemmmän.

Omassa ja siskon laihtumisissa oli eroa raskauden jälkeen, ja luulen että erona on myös se, että mä olen sellanen pikalikuja. Liikun luonnostani nopeesti, hyppään ylös ja reagoin herkästi. Sisko taas helpommin jää istuskelemaan ja pyytää esim miestä tuomaan jotain mitä tarvitsee ymsyms. En tiedä onko tää oikeesti niin mutta tuntuis järkevältä että se laihtuu nopeemmn jonka päivittäinen arki on energisempää.

Yhteistyössä