Raskauskiloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv18

Vieras
Tulipa vaan mieleen yhdestä ketjusta kun oli puhetta raskauden aikana tulleista kiloista, siinä oltiin järkyttyneitä muutamasta sadasta grammasta...

Eli siis :)
Minulla ei viikkoja vielä 20 ja painoa tullut jo ainakin 8kg....

Onko muita joilla kiloja tulee helposti?
Kaikki jotka on nähnyt minut pitkän tauon jälkeen, sanoo että näkyy vain mahassa ja rinnoissa.
Mutta siis mietinpä vaan että olenko ainoa jolle niitä tosissaan kertyy...?

Minulla siis kolmas tulossa, ekasta tuli 25kg...
Ja toiseen oli lähtöä aika reilusti mutta nyt olinkin tosi pieni kun aloin odottamaan.
Mietin vaan kun muille tulee ennen 20rv kilo ja ollaan aivan paniikissa...

Mä oon rv 20 ja tähän mennessä kiloja tullut vasta 1! Vaikka olen syönyt hirveesti... Eli ei niihin kiloihin hirveesti voi ite vaikuttaa, sitä lihoo sen verran kun lihoo, älä ota turhaa stressiä. Kyllä ne kilot sit lähtee. Mä odotan vaan ku mulla alkaa kilot tästä nousemaan...

mulle tuli ekasta muistaakseni n.24kg ja kaikki lähti (ja enemmän) tosi nopeeta,ihan muutamassa kuukaudessa!

nyt rv 23+4 ja tullut n.8kg ja eikä oikeestaan kyllä ahdista,eiköhän ne kuitenkin siitä lähde taas!

No kiva kuulla etten ole ihan ainoa, täällä vaan kun lukee noita juttuja niin tuntuu että muille ei tule ku muutama hullu kilo...
Eikä se stressaa, tiedän että ne lähtee vuoden alussa pois :)

Mutta tosiaan kiva kuulla muiltakin kommenttia....

Mä oon helposti lihovaa sorttia ja lyhyt. Lihosin odotusaikana 18 kiloa ja mulla oli valtaisa etu-osasto, eli maha ja rinnat ei oikein sopineet muuhun kroppaan :D

Synnytyksen ja imetyksen myötä, ne oli kadonneet parissa kuukaudessa, vaikken syönyt mitenkään vähäisesti tai liikkunut erityisen paljon.
Kyllä ne kilot sulaa pois, älä niitä murehdi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Mä oon helposti lihovaa sorttia ja lyhyt. Lihosin odotusaikana 18 kiloa ja mulla oli valtaisa etu-osasto, eli maha ja rinnat ei oikein sopineet muuhun kroppaan :D

Synnytyksen ja imetyksen myötä, ne oli kadonneet parissa kuukaudessa, vaikken syönyt mitenkään vähäisesti tai liikkunut erityisen paljon.
Kyllä ne kilot sulaa pois, älä niitä murehdi :)

Juu ei stressiä, lähtihän edellisestäkin helposti kaikki pois ja liikaakin.
Luulin vaan että olen ainoa jolla kiloja tullut tässä vaiheessa enemmän kuin yksi ;)

Voi kertokaa nyt mullekin miten ne kilot SULI pois!? Mulla ei lähde millään, imettäminen toi kiloja lisää, kun söin, että ois tullu maitoa. Nyt olen kauhee tankki ja narun jatkoksi joutaisin. Vituttaa aivan kauheesti.

No, mä en kyllä osaa sanoa miten ne kilot raskauden aikana voisivat tulla. Olen rv 18 myös ja painoa ei ole tullut yhtään. Syön normaalisti. Hyvin samalla tavlla kuin ennen raskautta paitsi että makeaa ei tee mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja jd_098 :
Voi kertokaa nyt mullekin miten ne kilot SULI pois!? Mulla ei lähde millään, imettäminen toi kiloja lisää, kun söin, että ois tullu maitoa. Nyt olen kauhee tankki ja narun jatkoksi joutaisin. Vituttaa aivan kauheesti.

Lenkkiä ja vähemmän ruokaa, sillä ne lähtee...
Tai ainakin minulla.

Ja en nytkään niin älyttömästi syö mutta en voi myöskään kävellä seiniä pitkin kun on niin nälkä. Kuitenkin kaksi lasta hoidettavana...
Eli kohtuudella syön, mutta siitäkän en ota paniikkia.
Lähtee ne sitten pois synnytyksen jälkeen ja edellisistä näin että kiloja minulle kyllä tulee ja helposti....

Yhteistyössä