raskaushormoni?

voiko raskaushormonia olla vähemmän havaittavissa, jos raskausaikan on kuukautiset? kellään tietoa? olen siis raskaana, mutta kahdet kuukautiset ollut, ja kuukautisten aikan rt:t näyttää negaa muuten plussaa!
 
mjoo
Vaikea uskoa, että kk olisi merkitystä, ei kait ne tuohon vaikuta. Olisikohan joku muu nyt, joka vitä hormonitasoa heiluttaa, tai siis että kaikki ei ehkä ole ihan kunnossa.
Mutta tosiaan, veritesti ja ultra antanevat vastauksen. Ja kyllä ihmettelen, että et ole vielä käynyt neuvolassa, vaikka plussasit...
 
soitin heti kun plussasin, silloin laskin olevani viikolla 6, mutta aika neuvolaan meni vähän pitkälle, eli yli 2 viikkoa odotettu! Ehkäpä selviää tai sit on joku tuulimunaraskaus? tiistaina selviää, jo
 
Alkuperäinen kirjoittaja mjoo:
Vaikea uskoa, että kk olisi merkitystä, ei kait ne tuohon vaikuta. Olisikohan joku muu nyt, joka vitä hormonitasoa heiluttaa, tai siis että kaikki ei ehkä ole ihan kunnossa.
Mutta tosiaan, veritesti ja ultra antanevat vastauksen. Ja kyllä ihmettelen, että et ole vielä käynyt neuvolassa, vaikka plussasit...
Eihän sinne neuvolaan yleensä heti sännätä. Mulle ainakin sanottiin, että aikaisintaan rv7 ja itse taisin käydä ekan kerran esikoista odottaessa rv 9 tai 10. Paikkakuntakohtaiset erot saattaa olla hyvinkin suuret.
 
ajattelin huomenna viel tehdä yhen testin ja kattoa, koska menkat loppus eilen. jos näyttää negaa, menen silti neuvolaan selvittämään mistä kyse! Sen jälkeen pääsee yrittämään uudelleen jollei nyt tärpänny!
 

Yhteistyössä