Raskaushepatoosista kysymys, nyt rv 33+1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna-73

Jäsen
02.03.2005
61
0
6
Tänään illalla kun lakkasin varpaankynteni alkoi molempia jalkapohjia jotenkin kuumottamaan/kihelmöimään. Ei voida puhua kutiamisesta vaan enemmän tunteesta kun olisin ollut kylmässä jalkojeni kanssa ja sitten tullut sisälle lämpimään ja veri lähtee oikein kiertämään. Sellainen hassu kihelmöivä tunne.

En tiedä kuvittelenko jo mutta ihan kun kämmenissäkin olisi kuumotusta..

Esikoisen kanssa sain raskausmyrkytyksen, sen uusiutumista olen pelännyt koko ajan joten en kestä jos nyt sitten saan tässä raskaudessa hepatoosin ja mahdollisesti vielä myrkytyksen siihen päälle :(

Olisin kiitollinen jos voisitte kertoa mulle voiko hepatoosi olla tämän kaltaista? Vai onko mussa vaan joku tilapäinen häiriö?!
 

Similar threads

Yhteistyössä