Raskaushaaveet imetysaikana

Olemme mieheni kanssa suunnitelleen kolmannen lapsen hankintaa, mutta koupuksen syntymän jälkeen ei ole vielä kuulunut menkkoja. Kuopus on nyt tasan 1v.
Esikoisen kohdalla menkat alkoivat hänen ollessa 1v1kk, imetin häntä tuolloin vähän päivällä ja aivan LIIKAA, n. kolme kertaa öisin, samoin kuin kuopusta nyt.

Olen kovasti vauvakuumeessa. Rinnat ovat erityisen kipeät, kun kuopus niitä imee. Tekee oikein mieli parahtaa kivusta. Vatsassa oli pari päivää sitten menkkamaisia kipuja ja sitä ennen valkovuoto oli hailakkaan vaaleanpunaista.

Millaisia tunemuksia imettävillä äideillä on ollut raskauduttuaan?

Myös edellinen raskauteni alkoi esikoisen(tuolloin jo 2 vuotias)imetysaikana, siitä kerrasta en muistaakseni aavistanut mitään ennen testiä ja pahoinvointia.

Olenkohan vain kuvitellut epämääräiset raskausoireet?

Testissä raskaus tuskin vielä kunnolla näkyisi, sillä varsinaisista vauvantekopuuhista on tasan 2 viikkoa.

-Finja
 
Mulla kans kiinnostais tämä aihe :)

Meillä toiveissa toinen lapsi. Imetän vielä esikoista (1v3kk) kerran päivässä...
Menkat mulla alko 8½kk synnytyksestä, kovin vaan on epäsäännöllliset ollu niin oon kyllä niin varautunu siihen et raskaaksi tuleminen voi kestää...

Te jotka ootte imettäny ja tullu uudestaan raskaaksi niin onko teistä raskausoireet ollu erilaisia?
 

Yhteistyössä