raskausdiabeetikot!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lisään vielä että herkuttelin vaikka uhosin aina lopettavani.. insuliinille jouduin ja sekin nousi vielä 3 yksiköstä josta aloitin ja lopetettiin 18 yksikköön eli paljon!!!
vauva oli pieni kuitenkin 3,2kg ja raskauden jälkeen arvot ym kaikki hyviä myös vauvelilla oli kaikki hyvin eikä joutunut mihinkään teho valvontaan vai alusta asti olla mun vieressä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitäkin ihmettelen, että minulla on sf-mitta todella korkea (28cm rv24+1) ja vauvan kokoa ei ole tarkistettu...?

Mulla on vk 32 ja käyn 2 viikon välein äitipolilla, jossa ne kattoo vauvan mitat, mun arvot ja lisäks aina käyn samalla diabeteshoitajalla vaihtamassa kuulumisisa ja viemässä sokeriarvot

Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitäkin ihmettelen, että minulla on sf-mitta todella korkea (28cm rv24+1) ja vauvan kokoa ei ole tarkistettu...?

Mulla on vk 32 ja käyn 2 viikon välein äitipolilla, jossa ne kattoo vauvan mitat, mun arvot ja lisäks aina käyn samalla diabeteshoitajalla vaihtamassa kuulumisisa ja viemässä sokeriarvot

jos sulla aloitetaan insuliini, niin käyt äitipolilla, mutta jos ei niin sitten on vain se synnytystapa arviointi joskus 36-37 viikoilla, näin ainakin mulle sanottiin plus käynti diabeteshoitajalla tarvittaessa. voit pyytää hoitajalta aikaa ja ruokaohjeita kun soitat sokeriarvoja.

Yhteistyössä