Raskausarvettomuus syy tuttavalla loukkaantua :(

"voivoi"
Että tämmönen turhis alotus,mutta pahanmieli tuli. Olen rv32 ja risat. Ja toinen raskaus menossansa. Eilen vaihdoin vaatteita ja ystäväni tuli ovelle ihailemaan isoa massua. Ihailu sai heti sarkastisen sävyn,kun hän huomasi että mahani on täysin arveton. Juu ihana on että on,mutta miksi siitä pitää loukkaantua..? En ole hehkuttanut tätä asiaa millään tavalla. Syykin siksi,että ystävällä raskaudessaan nousi paino nopeasti ja massu repeili arville ja pahoille. Omalla ruokailutottumuksellaan herkutellen paino nousi. Asia on ollut arka. Kumpa olisin vaikka sitten paskasessa paidassa lähtenyt kauppaan,ei olis totakaan ikävää tilannetta tullut :(
Ai ihan omalla herkuttelulla aiheutti raskausarvet. Mulla paino nousi raskaudessa 4kg, silti iho repesi aivan tyystin, olen kuin tiikeri raitoineni. Repeäminen on kiinni monesta muustakin asiasta kuin painonnoususta. Että se siitä. Toivon, että oma "ystävä" ei ajattele musta noin rumasti.
 
  • Tykkää
Reactions: zenn
en kyllä nyt noin asiaa ole tarkoittanut. Lähinnä vaan en löydä sanoja lohduttaa häntä..ja en tiedä pitäisikö..? Koska,eikö siitä tulisi toiselle tunne,että minä säälin? Ihan totta oon vähän nyt vaikeassa tilanteessa tämän ihmisen kanssa,koska me emme ole ennen näin ikäviin tilanteisiin joutuneet :(
Tuskin sun kaverisi tuota muistaa ja kokoaikaa sinua kadehtii. :D

Jos haluat olla mukava ja kannustava niin unohdat koko "raskausarpi-episodin" ja seuraavalla kerralla nähdessänne vain huikkaat, "Vau, näytätpäs sinä hyvältä!"

Ja tuskin kannattaa lähteä kertomaan miten mielestäsi on omilla toimillaan arvet itselleen hankkinut...
 

Yhteistyössä