P
pelko
Vieras
Tuli tuosta raksuden jälkeiset mahat- ketjusta mieleen, että voiko noita arpia mitenkään estää? Esim rasvaamalla tms? Tietoa? Kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:itselläni esim rinnoissa murrosiässä tulleita raskausarpia eli varmaan on taipumusta sellaiseen. Varmaan sama homma sit jos joskus raskaudun...arpia tulee:/
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:itselläni esim rinnoissa murrosiässä tulleita raskausarpia eli varmaan on taipumusta sellaiseen. Varmaan sama homma sit jos joskus raskaudun...arpia tulee:/
Todennäköisesti kyllä.
Mutta mitä väliä sen on?
Mä kuljen arpineni rannalla bikinit päällä, koska mua ne ei haittaa. Jos jotakuta muuta haittaa, niin pään voi aina kääntää pois.
Ehkäpä ne arvet ei nyt ole se pointti tässä, vaan itsetuntosi kokonaisuudessaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Ei. Jos iho on sellainen, että siihen ne arvet tulee niin ne tulee, vaikka seisoisit koko raskausajan päälläsi.
Ainoa millä vopinet hieman asiaan vaikuttaa on se, ettet ota 30 kiloa painoa itse raskauskilojen lisäksi.
Mutta ainakin omalla kohdallani, vaikka painoin vain vajaa 8 kiloa enemmän loppuraskaudesta kuin ennen raskautta, niin komeat arvet (tälläkin kertaa) sain.