Raskausarvet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. Jos iho on sellainen, että siihen ne arvet tulee niin ne tulee, vaikka seisoisit koko raskausajan päälläsi.

Ainoa millä vopinet hieman asiaan vaikuttaa on se, ettet ota 30 kiloa painoa itse raskauskilojen lisäksi.

Mutta ainakin omalla kohdallani, vaikka painoin vain vajaa 8 kiloa enemmän loppuraskaudesta kuin ennen raskautta, niin komeat arvet (tälläkin kertaa) sain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itselläni esim rinnoissa murrosiässä tulleita raskausarpia eli varmaan on taipumusta sellaiseen. Varmaan sama homma sit jos joskus raskaudun...arpia tulee:/

Todennäköisesti kyllä.

Mutta mitä väliä sen on?

Mä kuljen arpineni rannalla bikinit päällä, koska mua ne ei haittaa. Jos jotakuta muuta haittaa, niin pään voi aina kääntää pois.

Ehkäpä ne arvet ei nyt ole se pointti tässä, vaan itsetuntosi kokonaisuudessaan :/

Ainoa keino saada vähemmän arpia on just kontrolloida painonnousua. Ekassa sain 23 kiloa ja aivan kamalat arvet, nyt toisessa tuli reilu 10 ja ei tullut uusia arpia, samoilla mentiin. Mut siis jos omaa geenit jolla saa arpia, ei niitä voi millään rasvoilla tai voiteilla estää.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itselläni esim rinnoissa murrosiässä tulleita raskausarpia eli varmaan on taipumusta sellaiseen. Varmaan sama homma sit jos joskus raskaudun...arpia tulee:/

Todennäköisesti kyllä.

Mutta mitä väliä sen on?

Mä kuljen arpineni rannalla bikinit päällä, koska mua ne ei haittaa. Jos jotakuta muuta haittaa, niin pään voi aina kääntää pois.

Ehkäpä ne arvet ei nyt ole se pointti tässä, vaan itsetuntosi kokonaisuudessaan :/

Sepä se. Tänään just ihailin tuota nahkaani ja mietin, et pari kiloa pois niin ehkä voin vetää minäkin ne bikinit päälle. Ja onneksi arvet vaalenee melkein huomaamattomiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei. Jos iho on sellainen, että siihen ne arvet tulee niin ne tulee, vaikka seisoisit koko raskausajan päälläsi.

Ainoa millä vopinet hieman asiaan vaikuttaa on se, ettet ota 30 kiloa painoa itse raskauskilojen lisäksi.

Mutta ainakin omalla kohdallani, vaikka painoin vain vajaa 8 kiloa enemmän loppuraskaudesta kuin ennen raskautta, niin komeat arvet (tälläkin kertaa) sain.

Jep...
kokemusta on, vaikka raskauksien aikana kummastakaan pojasta ei tullut kuin 7kg ja lähti 10kg/poju =O)

Mulle ei tullut arpia missään raskaudessa (4 raskautta,5 lasta)
Enkä rasvaillut mitenkään erityisesti.
Mä aattelen että jos ihoa jatkuvasti ulkoisesti kosteutetaan,ihon kosteustasapaino menee sekaisin.Ja näin saadaan isommat arvet vaan.
Sisäistä kosteutusta,vettä paljon vaan...

Yhteistyössä