Raskausajan 'muoti'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"peikko"

Vieras
Heips!

Kaipaisin vähän apua..

Oon kovasti yrittänyt etsiä jotain sivustoa, jolle olis kerätty raskaana olevien tyylikuvia vai miks niitä nyt vois sanoa. Jotain vähän lookbook.nu tyylistä sivustoa tarkoitan. Kaipaan nimittäin vähän inspiraatiota..

Eli jos joku tietää ni heittäkää linkillä. Kiitos! :)

22672_75L_garbage_bag.101112828_std.jpg

saat päällepantavaa melkein koko raskauden ajaksi. Trikoota, tunikoita, jne saa mistä vaan. Itse olen ostanut ainoastaan parit äippähousut. Ei oikein houkutellut raskaana olevan -look, halusin pysyä ihan omana itsenäni.

Tän palstan mukaanhan raskausaikana pitää unohtaa tyyli kokonaan japukeutua vanhoihin verkkareihin ja miehen t-paitoihin, kun eihän raskaus kestä kuin pari kuukautta. Ja jos on niin omituinen, että käy töissä raskausaikana, niin silloin pitää ostaa suorathousut äitiysmallia ja mennä xl- osastolle ostamaan paitoja. kaikki muu on älytöntä itsensä korostamista.

En valitettavasti ole toivomaasi suvustoon törmännyt. Muotiblogeissa on silloin tällöin hyviä kuvia, jos kirjoittaja on raskaana, mutta vaikea niitäkään on googlettaa. Sori etten osaa auttaa, muuta kuin kertomalla, että tämä on ihan väärä paikka tuota kysyä.

Yhteistyössä