M
mä
Vieras
mun tekis mieli valkoviiniä...en oo ikinä tykänny siitä mutta nyt tekis aivan hulluna mieli, ei sillä että sitä aion juoda mutta ihmetyttää vaan että moinen himo... :O mitä mielihaluja muilla on/ollu??? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ekaa odottaessa söin loppuelämäni tarpeiksi satsumia :$ Vedin niitä kilon päivässä ainakin... Hyi helvetti kun nyt edes ajattelee!
Nyt sitten himoni on jäävesi, tuopissa. Jäitä puolet, vettä sinne sekaan. Ja sekä ekassa että tässä raskaudessa hyvin vähän kypsennetty naudan pihvi ja tulinen kebab-annos on intohimoni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:mulla on tässä raskaudessa tehny kamalasti mieli hedelmiä. Ja kahvia tekee ihan koko ajan mieli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ekaa odottaessa söin loppuelämäni tarpeiksi satsumia :$ Vedin niitä kilon päivässä ainakin... Hyi helvetti kun nyt edes ajattelee!
Nyt sitten himoni on jäävesi, tuopissa. Jäitä puolet, vettä sinne sekaan. Ja sekä ekassa että tässä raskaudessa hyvin vähän kypsennetty naudan pihvi ja tulinen kebab-annos on intohimoni.![]()
Voiko syödä pihvin mediumina, ts. haittaako jos liha ei ole kypsää? En ole viitsinyt kokolihaa syödä ollenkaan kun haluan omani mediumina..
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ekaa odottaessa söin loppuelämäni tarpeiksi satsumia :$ Vedin niitä kilon päivässä ainakin... Hyi helvetti kun nyt edes ajattelee!
Voiko syödä pihvin mediumina, ts. haittaako jos liha ei ole kypsää? En ole viitsinyt kokolihaa syödä ollenkaan kun haluan omani mediumina..
Minä söin ja syön kyllä ihan huoletta kerran-kaks kuukaudessa ravintolassa sellaisen raa'an pihvin ja itsekin kun kotona naudan tai poron pihviä syödään niin ei tehdä kypsäksi asti. En tiedä onko kiellettyä, mutta kohtuudella tuskin on haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ekaa odottaessa söin loppuelämäni tarpeiksi satsumia :$ Vedin niitä kilon päivässä ainakin... Hyi helvetti kun nyt edes ajattelee!
Minä söin ja syön kyllä ihan huoletta kerran-kaks kuukaudessa ravintolassa sellaisen raa'an pihvin ja itsekin kun kotona naudan tai poron pihviä syödään niin ei tehdä kypsäksi asti. En tiedä onko kiellettyä, mutta kohtuudella tuskin on haittaa.
mäkin söin tän viimisen raskauden aikana varmaa 4 raakaa naudanpihviä. oikee kuola valus ku sain sellasen eteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Mulla edellisessä raskaudessa teki mieli viinejä, liköörejä ja oikeastaan mitä vain alkoholia. Omituinen elimistö. En nauti ilman raskautta paljoa alkoholia ( enkä tietenkään raskauden aikaan!! ) . Mitä nyt lasin viiniä silloin tällöin ja joskus juhlissa enemmän. Saatikka että oikein tekisi mieli!
Raskaus sai mut haluamaan ehkä jotakin joka erittäisi endorfiiniä? * miettinyt pään puhki miksi teki mieli kaikkia myrkkyjä*
Mulla oli fyysisesti tosi rankka raskaus ja psyykkisestikin koetteli aika ajoin.