Raskausajan hieronta

Miksi kirjoitan tänne niin teen hieronnasta loppututkintoa (tantrahieronta ja raskausaika) ja tarvitsen sinun vartaloasi n.s. koekäytöön Olen jo valmis hieroja mutta tahdon paperit tantrahieronnan osalta. Kiinostaisiko sinua ryhtymään koe nautinnon saajaksi. Antaisin sinulle maksuttoman hieronta sarja. Esim. 180 min. x 10 kertaa. jonka arvo 550€. VÄHÄN LUKSUSTA SINUN ARKEESI OLISI TIEDOSSA! TULEN SINUN LUOKSESI KOTIKÄYNILLE! Vaikka heti arkiaamusta tai miten me sovitaan. T: SINUN HIEROJASI Jani 040 3797 366 hemmoteluhoito@luukku.com
P.s Mitäs jos kokeilisit hierontaa ja sitten teet rauhassa päätöksen!

RASKAUSAJAN JA SYNNYTYKSEN JÄLKEINEN HIERONTA ON HEMMOTTELEVAA ERIKOISHOITOA ÄIDEILLE!

Tantra sivelyhieronta sovellettuna raskauden eri vaiheisiin sopivaksi.
Säännöllisellä hieronnalla vahvistetaan keho ja mieli jaksamaan paremmin raskausajan eri vaiheet. Stressin lievityksellä, kuten tietysti äidin hyvällä ololla yleisestikin, on positiivinen vaikutus sikiön terveydelle.
Hieronta valmistaa myös kehoa synnytykseen.
Hieronnassa voi käydä koko raskauden ajan. Raskauden edetessä hieronta tapahtuu asiakkaan ollessa esim. kyljellään tai istuallaan.

90/180 minuutin raskaushieronta pitää sisällään äidin rentouttavan kokovartalohieronnan päästä varpaisiin kokonaisvaltaisesti käyetäen tantrasivelyhieronta menetelmään. Käytän hoidossa luomuhierontaöljyä, joka ravitsee äidin ihoa. Äidin vatsan alue hierotaan myös ja kohdussa oleva vauva huomioidaan koko hoidon ajan.
Hieronnassa voidaan myös keskitytään äidin haluamiin kehon osiin. Esimerkiksi, rintaalueseen tai jos alaraajoissa on turvostusta, voidaan hieronnassa keskittyä alaraajojen hierontaan tai esimerkiksi keskittyä selän, niskahartiaseudun ja pään alueen rentouttavaan hierontaan.

Synnytyksen jälkeinen hieronta 90 min tai 180 min.

Synnytyksen jälkeen hieronta nopeuttaa kehon palautumista synnytyksestä. Hierontaan voi tulla heti synnytyksen tai sektion jälkeen, kun äidistä siltä tuntuu. Hieronnassa keskitytään yksilöllisesti äidin ongelma-alueisiin. Yleisimpiä ongelma-alueita ovat niskahartiaseutu ja alaselän/lantion alue myös rinta alue ja rinnat. Niskahartiaseudun alueelle voi tulla jännityksiä imetysasennoissa sekä vauvan kantamisesta. Hoidossa äiti saa halutessaan ohjausta hyviin imetysasentoihin niin istuen kuin kylkimakuulla imettäessä. Mikäli vatsamakuuasento ei tunnu hyvältä synnytyksen jälkeen, voidaan äiti hoitaa kylkimakuuasennossa.
TULEN SINUN LUOKSESI KOTIKÄYNILLE!
Jani 040 3797 366 hemmoteluhoito@luukku.com

Tällä hetkellä tarvitsen sinun vartaloasi n.s. koekäytöön raskausajan tantra sivelyierontaa hieronta ei maksa sinulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiare
vierailija
Kävin viime viikolla ekan kerran raskausajan hieronnassa ja oi, että se oli ihanaa. Hieronta kesti 90 minuuttia ja siinä käytiin läpi koko keho. Menin hierontaan aamulla puoliunessa. Tuntui että kroppa ei ollut millään palautunut edellisen päivän työvuorosta. Yökin tuli nukuttua älyttömän huonosti, kun selkä niin kipeä ettei löydä hyvää asentoa. Olo oli vähän kun oli jäänyt jyrän alle. Hieronnan jälkeen olo oli rentoutunut ja kuitenkin virkeä. Kroppakin tuntui heräävän päivään! Ja sain vinkejä välilihan hierontaa!
 
vierailija
Kuulemma voi :) Ja suosittelenkin käymään alkuraskaudesta se on paras aika, ite kävin puolessa välissä raskautta hierojalla kun sain lahjakortin, ja mulla oli siinä vaiheessa jo sen verran vatsaa, että piti tietysti istualteen olla hierottavana. Silleen, että nojasin eteenpäin :) Niin ja siis ei ollut ihan niin rentouttavaa, kuin makuultaan olisi ollut!
 
vierailija
Olen käynyt hierotuttamassa selkää, jalkoja ja pakaroita ja myös rintoja. Sanon heti hierojalle, että tahdon hemmotteluhoidon! Aiemmin aamulla oli pohje kramppaillut aamuyöstä ja pakara on jumissa. Jospa se nyt vähän hellittäisi, niin keho kestäisi tulevan painonkin. Pystyn hyvin liikkumaan ja urheilemaan ainakin toistaiseksi.
Hieronta oli todellakin ihanaa :) Ja sain hyvät neuvot mukaan!
Voisin myös itse tarttua tohon Janin tarjoukseen:)
 
vierailija
Voi elämä mikä ilmoitus! Onko Ihana Jani enkeli?
Tää on just mun juttu!
Mies lähti kun siemenet oli kylvetty:( Ja ilman hemmottelua on tässä oltu!
Voi Jani, mitäs tuumaat kun 20 vuotias nuori nainen tulee hierottamaan sulojaan sinulla:) Rinntani kaipaavat todellakin kosketuksen saati kehoni:) Ja
niskat on kyllä niiin jumissa, että pakko on saada hemmottelua seuraava vaihtoehto olisikin särkylääke niin kyllähän toi hieronta vie voiton.

Gyneni sanoi silloin ihan alussa, raskauden käydessä ilmi, että saan tehdä mitä vain niin kauan, kuin ei tunnu pahalta, eli kai sitä maalaisjärkeä voi hieronta-asioissakin käyttää. Taidan ylittää itseni ja rohkeasti varaan ajan:) T:Salla
 
vierailija
Itse maksoin juuri 60€. 60 min. Taidan minäkin varata ajan! Olen juuri etsinyt säännöllistä hoitosarjaa koko raskauden ajan. Onko kellään kokemuksia tosta tantrahieronnasta?
-Nelli-
 
vierailija
Olin Intiassa matkalla vuonna 2015 päätin käydä tantra hieronnassa, hotelli tarjosi nimellä ”intialainen hieronta”. Silloin en ymmärtänyt että se oli tantrahierontaa. Kokemus oli kuitenkin siihenastisista hierontakokemuksistamme miellyttävin. Sen lisäksi että hieroja löysi kehosta kaikki nuo kipeät kohdat ja hoiti ne kuntoon hän hieroi tavalla joka tuotti syvän yleisen hyvänolon tunteen. Tuo hieronta oli eräänlaista rauhoittavaa ja raukaisevaa hyväilyä. Se ei ollut suoraan seksuaalista mutta kuitenkin jollain tavalla eroottista. Hieroja ei kertaakaan koskettanut genitaalialueita mutta sen verran läheltä että se oli lievästi kiihottavaa.

Kiinostuin tosta tantrahieronnasta sen verran kun palasin Suomeen että otin asiasta selville! Täälä suomessa on 4 mies puolita kaveria jotka sitä tekevät naisille, paras on tämä Jani Etelä-Suomessa, Sitten Oulun kaveri ja tämä Hämeenlinnan Asko on kallein ja hieronta ei ole hintaisa veroinen vaikka on hyvä hieroja, sitten Lahden kaveri joka on nuorin hieroja on vähän sählä. En suosittele! Ei osaa samalla tavalla hoitaa kehoa kuin nämä muut, menee normi hieronnan puolelle! Imatralla on joku kaveri aloitelemassa hierontaa, siintä en osaa sanoa mitään. Tilasin Janille ajan ja koin elämäni miellyttävimmän hieronnan. Se muistutti kovasti tuota Intiassa koettua hierontaa mutta oli hieman rohkeampaa ja aistilisempaan toimintaa.

Mutta ei kertaakaan koskettanut genitaalialueita mutta sen verran lähellä se oli:)
Seuraavalla kerralla itse olin rohkeampi ja kysyin, miten läheltä hän on valmis hieromaan niin vastaus oli että niin läheltä kuin halusin, koska hänelle on tärkeintä että minulla on hieronnan jälkeen mahdollisimman hyvä olo. Sillä kertaa halusin nauttia ja otin koko nautinnon vastaan ja voin kertoa että se oli jotain aivan ihana nautinto.
Sellainen kokonaisvaltaisesta hoito jossa kehoni käytiin läpi kokonaan ja kyseessä oli ihana syvä rentoutuminen ja onnellisuuden tila. Kaikki kehon piste alueet energisoituvat ja rentouduvat. Se avasi minun kehon seksualiset pistee heräävät kehossasi tuottivat minulle supistuksia kehossa koin sen paljon intensiivisemin ja sain ensinmäisen kerran elämässä kokokehon orgasmi eli hyvän olon tunteen kehossa! Vaikka hän ei sormellakaan koskenut sinne(vaikka salaa ajatuksissa toivoin mutta en kehdannut pyytää, täysin asiallinen kaveri tämä Jani)
Mukava ja pehmeä energia virran tuntui kaikkialla elimistössä useita päiviä :)
Itse olen jo synnyttänyt ja kerran kuukaudessa tapaan kyseisen kaverin!
Suosittelen!

Tietysti sinun kannattaa kokeilla! Ja kuuntelen kehoasi ja ota sinun mukavuus rajan huomioon:)

Nina
 
Mun mies ystävä on hieroja ammatiltaan ja tykkään tosta tantra sivelyhieronnasta yli kaiken! Jäin siihin heti koukkuun:)
Mieheni tapasin n. vuosi sitten miehen joka sai ajatukseni ja myös himot
hyrräämään kuin kissa. Jo pelkkä hänen katse tuntui ihanan mahtavalta, saatikka hänen hieronta kosketus. Tunne oli aivan ihana joka kesti useita päiviä. Kun ajatelen häntä niin saan ihania väreitä kokokehossa. Hän saa minut avautumaan aina uudestaan ja uudestaan kuin olisin se viaton tyttömäinen olo syntynyt minussa. Hän saa Ihmisen
seksuaalisuus sisällä heräämään uudestaa. Luulin se kadoneen itseltä kun en enään syttynyt miehistä samalla lailla kun joskus nuorempana, tykkään myös tytöistä.
Minun seksuaalisuuteni on iän myötä vähän muuttunut, ja en enää tunnista sitä. Hän opetti tuntemaan, mitä kroppasi nykyään haluaa, saati minun ajatukset.
Kannattaa ihmeessä kokeilla jos vastaan tulee tilaisuus tota tantra sivelyhierontaa!
Olen itse lähdössä pitkälle talvilomalle katsomaan äitiä Tahitille!
Ja voisin ehdottaa jotakin hullua! Etsin sinua naista joka voisi katsoa vähän miesystäväni perään!

Kiinostaisiko sinua pitää hyvänä n.s lainamiestä! Ota se vaikka pienenä seikkailuna. Olisi minulle paljon kivempi kun tietäisin että miesystäväni on sinun kansasi! Ei tarvitse olla kuitenkaan 24h jollet tahdo vaan vaikka silloin tällöin.

Niin oleppa yhteydessä minuun!
tahiti@suomi24.fi
 
  • Tykkää
Reactions: bodyhieroja
Terve ihanat naiset! Paljon on tullut kyselyjä! Kiitos:)
Muutaman asian tahdon selvittää teille.

Toimin n.s kotikäynti periaatteela. Hieronta pöytää ei tarvitse voidaan toimia ihan sängyssä tai lattialla.

Hieronta on täysin luottamuksellinen minun ja sinun välinen asia. Täysin asialista!

Voit olla raskaana. Se ei ole este!

Hieron myös muita! Vaikka et ole raskaana tai olet vasta synnyttänyt!

Toimin Kouvolasta käsin n.160 km. per sivu.
Pääkaupunkiseutu, Lahti, Kotka, Lappeenranta, Mikkeli..

Jos on kysyttävää niin soita! T: Jani
 
  • Tykkää
Reactions: Tiare
vierailija
Hyi helvetti että alko selkäpiitä karmimaan. Älkää vaan kukaan ottako yhteyttä tuohon "hierojaan" tai tuohon "Tahitin Tiareen"!! Sellanen tunne että ei oo hyvät mielessä. Voi olla että jos ton tyypin tapaisi, niin se jäisi viimeiseksi ihmiseksi ketä koskaan tulisi tapaamaan. VAROKAA!
 
9mmm
Terve ihanat naiset! Paljon on tullut kyselyjä! Kiitos:)
Muutaman asian tahdon selvittää teille.

Toimin n.s kotikäynti periaatteela. Hieronta pöytää ei tarvitse voidaan toimia ihan sängyssä tai lattialla.

Hieronta on täysin luottamuksellinen minun ja sinun välinen asia. Täysin asialista!

Voit olla raskaana. Se ei ole este!

Hieron myös muita! Vaikka et ole raskaana tai olet vasta synnyttänyt!

Toimin Kouvolasta käsin n.160 km. per sivu.
Pääkaupunkiseutu, Lahti, Kotka, Lappeenranta, Mikkeli..

Jos on kysyttävää niin soita! T: Jani
hierotko myös miehiä mulla on jo ryppyreikä ammollaan
 

Yhteistyössä