V
"vieras"
Vieras
Vähän ohi aiheen, mutta jos raskauden aikana tulee painoa vain 2 kg, kertoo se siitä, että ehkä sitä ylipainoa on runsaasti sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se vaan niin h---n kumma, että suomessa ei saa enää syntyä isoja lapsia! Oma äitini aikoinaan syntyi yli 5-kiloisena ja silloin ei todellakaan ollut makeaa mitä mättää odotusaikana! Jostain kumman syystä äitini muut sisaret ovat sitten olleet alle 4kiloisia synytessään.
Joku mättää ja niin p----lesti suomessa, kun yli 3,5kg vauvat ovat epänormaaleja!! Minua tämä v---ttaa oman kokemukseni kautta, koska poikani oli yli 5kg syntyessään ja minullakin oli ensimmäinen paastoarvo 5,5 ja painoa tuli koko raskauden ajan 2kg. Kuitenkin vauvan synnyttä sairaalassa syyllistettiin syömisistäni. Ja väittivät vielä, että rasukausdiabeetikon vauvan pituus ja paino kyllä tasaantuu syntymän jälkeen... ja tähänkin sanon että p-----n marjat! Meillä kaveri nyt 4kk ja painaa 9,5kg ja on pituutta 71cm. Eli kaverille on tullut 4kk:dessa 16cm lisää pituutta! Milloinkohan tuo kasvu sitten tasaantuu??!!
Aivan yks hailee mulle minkä kokosia lapsia jossain jorvissa syntyy.
Uskoisin vain et tämä yksi vieras tarkoitti tuota kommentillaan,mistä tuo ärhentelijä sitten otti nokkiinsa...
No en nyt koe olevani huonokuntoinen. Kävelin synnytyksen jälkeisnä viikona vaunujen kanssa 6-10km lenkkejä. Joten mikä sai sinut kuvittelemaan minun olevan huonossa jamassa?!
niin? Jos painaa saliin mennessä 86kg ja siinä siis 2kg ylimääräistä raskaudesta, niin mikä olikaan pointtisi. Parempi lihota 70kg:sta 90kiloiseksi raskausaikana vai?
Pelkkää v*ttua ja huutomerkkiä,jaksa elävä erkkikään tuollasta lukee.
Ärhentelijä.
Jos on ollu yhtä veemäinen synnärillä,niin en yhtään ihmettele saamaansa kohtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja eihän tuo kerro mitään;22181277:Ja on 150cm pitkä?
joo, ja mitäs sitten tehdään kun 60kg synnyttää 5,8kiloisen lapsen?
168cm
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22181352:No eikä tarkoita. Mun kaveri, hoikkaakin hoikempi, sai vauvan yhtä aikaa kuin mä viimeksi. Sille tuli koko raskauden aikana just pari kiloa, jos niitäkään.
Ja ap ei tuo niin paha ole. Itse otan siltä kannalta, että parempi seurata.Ja toisekseen mulle tämä on ollut sinänsä hyvä, et on lisämotivaatiota kattoa tarkemmin, mitä suusta alas menee (+ lähteä lenkille).
Jos ei turpois samaan tapaan kuin ekasta... (enkä ole lihonutkaan.)
Joo, ja millä selität tyttövauvan synytmäpainon 5,3kg vuonna 1950?!