jos se nälkä johtkin siitä että syö pelkkiä kasviksia. lihaa mös ihminen tarvii ja kalaa....Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2004 klo 10:17 hymy kirjoitti:Toi sun ruokavaliosi kuulostaa kyllä hyvältä (paljon kasviksia ja usein pieniä annoksia)... Mutta mitä jos se "näläntunne" onkin psyykkistä? Mulla ainakin on jatkuvasti olevanansa nälkä jos yritän olla kevyemmällä ravinnolla (tarkoittaa:ei nameja) vaikka muuten syönkin ihan hyvin ja normaalisti... Olen siis oman itseni suhteen tullut siihen tulokseen, että korvien välissä koko juttuSe on se kielletty hedelmä...
Oikeassa olet. Lihaa ja kalaa mukaan ruokavalioon, eihän niitä ole kielletty diabeetikoilta.Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2004 klo 10:29 vil-la-mol-la kirjoitti:\jos se nälkä johtkin siitä että syö pelkkiä kasviksia. lihaa mös ihminen tarvii ja kalaa....Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2004 klo 10:17 hymy kirjoitti:Toi sun ruokavaliosi kuulostaa kyllä hyvältä (paljon kasviksia ja usein pieniä annoksia)... Mutta mitä jos se "näläntunne" onkin psyykkistä? Mulla ainakin on jatkuvasti olevanansa nälkä jos yritän olla kevyemmällä ravinnolla (tarkoittaa:ei nameja) vaikka muuten syönkin ihan hyvin ja normaalisti... Olen siis oman itseni suhteen tullut siihen tulokseen, että korvien välissä koko juttuSe on se kielletty hedelmä...
Niin siis oletin tähän normaaliin ruokaan sisältyvän lihaa ja kalaa...Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2004 klo 17:41 Lilla-77 kirjoitti:Syön kyllä ihan normaalia ruokaa ja lisänä vaan normaalia enemmän salaattia ja vihanneksia, juureksia, hedelmiä jne. Mutta mulla on koko ajan nälkä!!!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel