Raskausaikana tulee pohdittua kaikenlaista...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nyt mulla on murheena se, että miten osaan pukea lapsen niin, ettei hällä olis liian kylm tai kuuma. Maaliskuussa tulossa siis esikoinen ja tällaisia asioita pohdin päivät pitkät. Myös mm. sitä, kuinka tiedän, onko vauvalla jokin ''huonosti'' eli nälkä tai väsy tai vaipanvaihdontarve, vai koska oikeasti joku on huonosti, eli jos lapsi on esim. kipeä. Onko muut miettineet samanlaisia asioita esikoistaan odottaessaan?
 
millipilli
Jeps, tuli mietittyä ihan samat jutut :) Kyllä sen sitten oppii kun se lapsi siinä on ja nopeesti opit tuntemaan oman vauvan ja sen mikä hällä on hätänä milloinkin
 
HelloShitty
en muista mietinkö sillon tommosta mutta sen mä vaan sanon että no panic! luota sun äidinvaistoon kun vauva on syntyny! ;) :hug: niskasta tuntee onko kylmä tai kuuma. ja kyllä sen huomaa sitten jos vauvalla on nälkä tai jos vaipassa on tavaraa. :D
 
mä olen miettinyt ihan samaa, ja isosiskolta sit kysyin et miten toimia "oikein" (sai ite 19-vuotiaana esikoisensa, eikä sitä ennen ollut ns.kokemusta vauvoista..) niin sano et kyllä sitä sitten tietää ja oppii sen vauvan kanssa, turha etukäteen sterssata :)
Itellä nyt esikoinen tulossa ja la 19.4 :heart:
 
Ite oon miettinyt myös niitä erilaisia itkuja kun kaikki aina puhuu että vauvan itkusta sit tietää mikä sillä on hätänä, nälkä, väsy...
mites jos niitä ei tunnistakkaan? :eek:
Ehkä sitä kuitenkin selviää B)
 

Yhteistyössä