raskausaikana emätinkivut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
onko muilla ollut.tuntuu välillä kun joku veistä kääntäisi tuolla alakerrassa..se kipu voi tulla samaan aikaan kuin supistus tai sitten aivan spontaanisti.raskauden viimeinen kolmannes menossa ja näitä kipuja ollut jo muutaman viikon..

Mullakin on ollut välillä viiltävää kipua tavarassa, ja se muistuttaa jossain määrin menkkakipua. Uskoisin, että paikat siinä vain antaa periks, sillä jo nyt on pissanpidätyskyky alkanut heiketä. Olen viikolla 25. Virtsis ja emätintulehdukset on varmaan hyvä sulkea pois kuitenkin. Niistä kannattanee kysyä neuvolassa tai mennä lekurille. Tsemppiä ja parempaa oloa!

Mulla oli loppuraskaudesta kipuja alapäässä, varsinkin jos seisoi paikoillaan niin alkoipakottaa aikalailla, liikkuessa ja istuessa ei oikeastaan koskaan sitten koskenut. Ja harmikseni ne ei loppunut vauvan syntymään. Jahka menkat aikanaan alkoi, niin tuli se sama jomottava kipu takasin. Ja aina (muutomaan poikkeusta lukuunottamatta) menkkojen alku päivinä jomottaa ihan kamalasti alapäähän samalla lailla kun raskaus aikana.

Mulla ei oo tuollaista niinkään ollut, mutta nyt olen viikon verran ihmetellyt että mikä on. Kun kävellessä, seisoessa ja välillä istuessakin vauva painaa jonnekin niin alas että se kipu tuntuu emättimessä.

Meillä on näitä omituisia sanoja ja hassutuksia miehen kanssa ja just eilen kävelylenkillä mies nauroi kippurassa kun kerroin että "fittläpp" sattuu :D .

Yhteistyössä