Raskausaikaan vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poppooo

Vieras
En ole masentunut (ainakaan mitenkään sen kummemmin), mutta todella tylsää on, ja sen takia alkaa väsyttämäänkin. En ole töissä enkä koulussa nyt.
Mietin olisko jotain vinkkejä esim. että jaksais paremmin, eikä vaan väsyttäis ja olis niin tylsää ym.. :P Hemoglobiini ei ole ainakaan vielä hirveen huono.
Huoh.. Mitäs sitä keksis? Jotain uusia juttuja eikä vaan kotona olo tai nukkuminen.

[QUOTE="jaa";27480147]Ei ole tylsää elämää, on vain tylsiä ihmisiä. Kaikki lähtee sinusta.[/QUOTE]

Joo, mutta kysyn silti vinkkejä, että miten muut on saanu esim. ton väsymyksen pois jne.

Minä en ainakaan mitenkään ole saanut väsymystä pois, työpäivät on yhtä tuskaa kun haluis vaan olla. Mulla tosin rautakuuri menossa, en ole siitäkään vaan apua saanut. Toivottavasti joku osaa neuvoa!

Yritä raahautua joka päivä tunniksi ulos. Kotona oleminen väsyttää vielä sen raskausväsymyksen lisäksi. Mee jonnekin kaupungille,käy kirjastossa,kävele leffavuokraamoon,käy uimahallissa. Joka päivälle joku ohjelmanumero minkä mukaan rytmität päiväsi. Oon huomannu ihan saman että jos ei oo mitään tekemistä niin tulee tosi nuhjuinen ja väsynyt olo. Ota vaikka kirppariprojekti,kaikki kaapit läpi ja turhat rojut myyntiin,rahoilla teet jotain kivaa :)

Tähän pimeään vuodenaikaan suosittelisin myös ottamaan jotain raskausvitamiineja - puutostilat oikeasti väsyttävät ja nythän sun olisi asiallista olla niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista. Muuten suosittelen samaa kuin yllä: keksi joka päiväksi jokin ohjelmanumero. Kirjoita vaikka viikkolista ja suunnittele ohjelmaa sen mukaan.

Ja lainaa kirjastosta vauvanhoito-oppaita tai opettele neulomaan vauvannuttuja! :)

Yhteistyössä