V
Vierailija
Vieras
Tuli kerran keskenmeno sekstailun jälkeen (rv 15+), joten siihen loppui sekstailu raskausaikana. Edellisessä raskaudessa tuli kyllä lääkäriltä seksikieltokin jo rv 20, mutta siihenkin saakka oltiin ilman. Mies ymmärtää hyvin, itsekin silloin säikähti, mutta kaverit joille kertonut olen ovat ihan järkyttyneitä. Tänään juuri yksi kaveri väitti ettei suhde voi pysyä koossa ilman seksiä.
Toiset epäilevät että mieheni käy vieraissa, ettei kukaan normaali mies tuollaista kestä. Tietääkseni mieheni on kuitenkin ollut minulle hyvin uskollinen sen 15 vuotta mitä yhdessä ollaan oltu. Ja meillä ollaan oikeasti onnellisia, hellyyttä ja rakkautta on riittänyt, pussaillaan ja halataan päivittäin. Ollaan päätetty että lapset ovat sen arvoisia, että raskausajat kestetään vallan mainiosti ilmankin..... Onhan sitä sitten taas monta vuotta aikaa naiskennella.
Ketään muita raskausselibaatissa eläviä? Kuinka parisuhteenne muuten voi?
Toiset epäilevät että mieheni käy vieraissa, ettei kukaan normaali mies tuollaista kestä. Tietääkseni mieheni on kuitenkin ollut minulle hyvin uskollinen sen 15 vuotta mitä yhdessä ollaan oltu. Ja meillä ollaan oikeasti onnellisia, hellyyttä ja rakkautta on riittänyt, pussaillaan ja halataan päivittäin. Ollaan päätetty että lapset ovat sen arvoisia, että raskausajat kestetään vallan mainiosti ilmankin..... Onhan sitä sitten taas monta vuotta aikaa naiskennella.
Ketään muita raskausselibaatissa eläviä? Kuinka parisuhteenne muuten voi?