E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:En ole vielä varannut aikaa ja viikkoja on nyt 9+5
Tai soitin sinne kyllä maanantaina, mutta aikaa ei vielä varattu, eikä minua kirjattu mihinkään.
3. raskaus menossa
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja feger:En ole vielä varannut aikaa ja viikkoja on nyt 9+5
Tai soitin sinne kyllä maanantaina, mutta aikaa ei vielä varattu, eikä minua kirjattu mihinkään.
3. raskaus menossa
Milloin ne sitte sut sinne ottaa? Ite odotan kolmatta ja olin eka neuvolassa 9+3 viikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja feger:En ole vielä varannut aikaa ja viikkoja on nyt 9+5
3. raskaus menossa
Milloin ne sitte sut sinne ottaa? Ite odotan kolmatta ja olin eka neuvolassa 9+3 viikolla.
Maanantaina soitan ja varailen aikaa. Mulla on ollut jalka kipsissä, enkä itse ole uskaltanut vielä ajaa autolla. Taksimatkat neuvolaan olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta melko kallis matkustustapa. :/
Yritän uskaltautua ensi viikolla ajamista kokeilemaan, jos tuo jalka olisi sen verran vahvistunut, että sillä kykenee kytkintä painamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Ai sen takiajännää on miten noi neuvolajututki vaihtelee kunnittain.Mitä oon eri kunnissa asuvien kaverien kans jutellu niin kovastikin on vaihtelua siinä koska eka käynti, montako käyntiä on ja montako ultraa jne.Toki vaikuttaa varmaan henk koht asiatkin siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Ai sen takiajännää on miten noi neuvolajututki vaihtelee kunnittain.Mitä oon eri kunnissa asuvien kaverien kans jutellu niin kovastikin on vaihtelua siinä koska eka käynti, montako käyntiä on ja montako ultraa jne.Toki vaikuttaa varmaan henk koht asiatkin siihen.
Meidän kunnassa neuvola tarjoaa 3 ultrakäyntiä ilmaiseksi. Se alkuraskauden-/nt-ultran, rakenneultran silloin viikoilla 20+ ja vielä loppuraskaudessa ultrataan. Käsittämätöntä!
Esim. Jyväskylässä ei ole (ollut ainakaan) tarjolla kuin 1 ultra.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Ai sen takiajännää on miten noi neuvolajututki vaihtelee kunnittain.Mitä oon eri kunnissa asuvien kaverien kans jutellu niin kovastikin on vaihtelua siinä koska eka käynti, montako käyntiä on ja montako ultraa jne.Toki vaikuttaa varmaan henk koht asiatkin siihen.
Meidän kunnassa neuvola tarjoaa 3 ultrakäyntiä ilmaiseksi. Se alkuraskauden-/nt-ultran, rakenneultran silloin viikoilla 20+ ja vielä loppuraskaudessa ultrataan. Käsittämätöntä!
Esim. Jyväskylässä ei ole (ollut ainakaan) tarjolla kuin 1 ultra.