Raskaus+väsymys...mikä on vielä normaalia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ImpiUmpitunneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ImpiUmpitunneli

Vieras
Tämä on ihan kamalaa!!!
En IKINÄ , IKINÄ ole ollut näin väsynyt, kuin tämän raskauden aikana -ja jokaisena päivänä!
Minulla on pian 20 viikkoa täynnä ja olen edelleen IHAN ARMOTTOMAN VÄSYNYT KOKOAJAN. Hb on normaali ja saan nukkua ihan hyvin, mutta kun MIKÄÄN EI RIITÄ!! Harva se päivä on sellainen olo, että voisin lähes tulkoot kävellessäkin nukahtaa...saati sitten kun istahdan tai menen makuulle.
Odotan kuudetta ja aiemman ovat kaikki melko pieniä vielä, että kai siinäkin on syytä väsymykseen...mutta kun tällaista ei ole ollut koskaan aiemmin...
Olen jo huolissani, onko minulla jokin vakava sairaus puhjennut vai onko tämä "vain" tätä raskautta ja sitä kun on monta pientä samalla hoidettavana...?

Vastasit varmasti omaan kysymykseesi tuossa lopussa.. Mulla on nyt rv23 meneillään ja takana armoton väsymys. Luulin myös, että nyt on jostain vakavasta kyse. Edellisissä ei ole tällaista ollut.

Toivottavasti sinulla pian helpottaa tuo :hug:

mä oon ainakin ihan perkeleen väsyny koko ajan, nyt rv 14 menossa,esikoista oottaessa oli ihan samanlaista. Mä oon kans monet kerrat miettiny voiko tää olla normaalia, kilpirauhasen vajaatoimintaa oon epäilly mut en oo saanu suutani auki neuvolassa.

Yleistä se on. Minä en jaksanut mitään muuta tehdä kun käydä päivän töissä ja mennä suorilta nukkumaan kun tulin kotiin. Välissä heräsin sen verran että söin ja kävin suihkussa ja jatkoin suoraan yöunille. En siis tehnyt mitään muuta töissä käynnin lisäksi kuin nukuin. ja sekään unimäärä ei tuntunut riittävän mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
mä oon ainakin ihan perkeleen väsyny koko ajan, nyt rv 14 menossa,esikoista oottaessa oli ihan samanlaista. Mä oon kans monet kerrat miettiny voiko tää olla normaalia, kilpirauhasen vajaatoimintaa oon epäilly mut en oo saanu suutani auki neuvolassa.

Minulta on kilpirauhasarvotkin tarkistettu monta kertaa ja aina verikokeissa ollut kaikki normaalisti...en tajua tätä...
Lisäksi huimaa lähes kokoajan.

Yhteistyössä