M
määkitahonpitkätpolvipussikalsarit :D
Vieras
Hei musta oli ihana lukea näitä aitoja, rehellisiä avautumisia! Jatkakaa ihmeessä, saahan täällä päästellä höyryjä ihan vapaasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älkää vaipuko itsesääliin;8905995:Alkuperäinen kirjoittaja Cher:Tottahan tuo...siis että mä ainakin nyt koen valittaneeni turhasta. Olen niin onnellinen tulevasta vauvasta ja kaikesta mitä elämä on antanut että mitäpä tässä valittamaan. Vaikka välillä asiat painaa niin kaiken sen arvoista tämä varmasti on. Nimim. "älkää viitsikö": Olen todella pahoillani tilanteestasi. Sinulla on varmasti todella rankka.
Muakin kyllä tympi teidän keskustelunne, vaikkei tilanteeni olekaan nim. "älkää viitsikö":n tasoinen. Te turhan valittajat valitatte ulkonäöstä, rasvaisesta tukasta, ylipainosta, siis normaaleista raskauteen ja hormoonitoimintaan kuuluvista asioista. Ja jos on mustikkasoppaa rinnuksilla, se ei todellakaan ole raskauden tai miehenne aikaansaannosta, kuten varmaan itsekin olette peilistä todenneet. Lähes kaikkiin teidän "ongelmiinne" voi itse vaikuttaa. te vain tahdotte kerätä kaikkien ympärillä olijoidenne huomion itseenne ja raskauteenne. Vaikuttaa siltä, ettette saa riittävästi huomiota positiivisella toiminnalla, niin alatte käyttäytyä sitten n. 3-v uhmaikäisen tavoin. Miehillänne on varmasti todella mukava raskausaika ja mahdollisuus valmentautua omaan isyyteen!
Ajatelkaapa, että monet naiset joutuvat raskausaikanaan esim. vuodelepoon kuukausiksi, jolloin huolena on oman navan lisäksi lapsen terveys ja elämä.