raskaus "oireita"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pinja87

Jäsen
19.05.2005
141
0
16
millaisia "oireita" teillä on ollu raskauden aikan ja missä vaiheessa ne on tullu? ite yritän kihlattuni kanssa vauvaa, ja rintoja aristaa ja maha on kipeä ja pitää tiheämmin "juosta" vessassa.

ihan hyvin kuullostaisi että vois ollakin... mutta tosin, muista että monesti sitä kuvittelee kaiken liittyvän siihen ;)

mutta mulla ainakin oli mahakipua, menkat myöhässä, vähän tihuutteli kylläkin.. rinnat tosi arat, sit tuli turvotus...

kannattaa ihan rauhassa odotella että voi tehdä testin muuten alkaa kuvitella olemattomia....Itse en huomannut minkäänlaisia oireita ja luulinkin että menkat alkaa pian kun oli mahakipuja, tein testin varmuuden vuoksi kun menkat oli myöhässä noin viikon ja positiivinen tulos oli todella yllätys...yritettiin 3kk tätä pikkusta nyt rv 32 :heart:
Toivottavasti plussaa pian,älä kuitenkaan ota stressiä se tulee kun on tullakseen (tosin itsekkin jo luulin olevani lapseton kun yritettiin ja "aina" menkat alkoikin) :D

mulla kans tollaisia oireita väsyttää rinnat turvonnu ja jatkuva nälkä.. lopetin pillerit kesäkuussa ja ekoja menkkoja ei oo viel tullu joten en viitsii hirveästi odottaa liikoja niin ei tule pettymystä, vaikka ollaan kyllä oltu koko kuukausi ilman ehkäsyä.. mutta jos ne menkat ei sieltä viikonloppuun mennessä tuu niin kai sitä vois testin tehdä ihan varmuuden vuoks.

Oletko sama Pinja, joka lokakuussa sai vauvan? Sinulla tais olla rask.jälk. masennusta vai oliko vauva vain itkuinen, en muista..Onnea vaan toisen vauvan yritykseen, jos teistä aika tuntuu sopivalta...

Mulla oli ihan eka oire rintojen painava tunne, ja ne oli semmoset paisuneet, ihan erilaiset ku koskaan aiemmin. Osasin siitä jo aika paljon päätellä. Sit menkkamaista kipua oli aika pahastikkin, kauan aikaa, ja se alkas yli viikko ennenkun menkkojen olisi pitänyt edes alkaa. Mitäs muuta.. No myöhemmin tuli väsymys ja alavatsa turpos aika alussa jo.. Tänään alkas 20. vko ja nyt on jo supistuksia ollut ja väsymystä edelleen, mutta ei ihan yhtä pahana kuin aiemmin.

Onnea pikku-kakkosen alkuun saamiseen!

Tällä hetkellä ei vielä ole mitään tietoa siitä olenko raskaana (kp 22/28) ja tällä kierrolla alettiin yrittämään lasta. Tiedä sitten olenko vainoharhainen, mutta alavatsa on jostain syystä "kova" tai paljon "kiinteämpi" kuin ennen, rinnat tuntuvat hiukan raskailta, sekä maitorauhaset aristavat hieman kokeillessa, pisulla pitää laukata tunnin parin välein, sekä alapää tuntuu jatkuvasti jotenkin märältä (tätä on vaikea selittää, mutta tuntuu kuin sieltä jotain valuisi koko ajan ja laukon vessassa katsomassa onko menkat alkaneet). Kuukautisten pitäisi siis suunnilleen viikon päästä alkaa.

Onkohan tämä ihan hullua, sillä voisin olla vasta toisella viikolla raskaana! :o
Lisäksi, eilen himoitsin suklaata ja mies toikin pähkinäsuklaalevyn, josta pystyin syömään muutaman palan vain, koska se maistui todella omituiselle, kuin kaikki ainesosat olisivat maistuneet "erikseen", eikä maku ollut sellainen "yhtenäinen" täyteläisen suklainen kuin ennen. Paljon mahdollista, että vain kuvittelen kaiken kun intoilen täällä, mutta koko ajan toiveet yrittävät pintaan, ja oireet tuntuvat vahvistuvan päivä päivältä.

MOII,niin mulla on kans menkat myöhässä ainaki jo viikon verran ja noin kuukaus sitte lopetin pillereitten syönnin.ja itkettäny välillä ihan ilman syytä ja yölläkin käyny vessassa,jota en yleensä oo ikinä tehny.mulla on ollut hirvee suklaahimo ja juustohimo,eilen oisin voinu syödä kokojuuston ihan yksin,oonkohan minä raskaana?. :heart:

Yhteistyössä