Raskaus oireita ennen plussaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
eli mahdollisuus että, voin olla raskaana....mietin vaan että n.viikon verran ollut tosi voimakasta väsymystä. vaikka nukkuisi päiväunetkin niin tuntuu että silti väsyttää vaan, eikä normaalisti 8-10h yöunetkaan riitä. voiko enen plussaa tulla jo näin voimakasta väsymystä? vai mistä mahtaa moinen johtua?

No miä tiesin pienimmästä noin viikkoo ennenkuin ees menkat oli päivääkää myöhässä.
Oli kauhee olo ja väsy ja vaan tiesin.
Kun menkkojen ois pitäny alkaa, tein heti testin ja vahvan plussan näytti.

Kova väsymys kyllä voi johtua muustakin.

:wave: mulla oli ja semmosta kummaa huimaamisen tapasta ja tissit turpos ihan eritavalla ku ennen menkkoja ja lisäks oli vaan sellanen fiilis et oon raskaana. Testi tulos näky vasta puolentoista viikon päästä mun oireista.

Mut siis sika väsy voi tähän aikaan vuodest olla vaan valon puutetta ja esimerkiks mä tarviin talvisin huomattavasti enemmän rautaa muuten on silmätkin ku nyrkillä lyödyt.

Mulla oli ennen plussaa väsymystä, palelua, aamusin kun heräs oli vähän semmonen flunssanen olo, menkkamaisia alamaha kipuja, pissatti vähä väliä, kahvi ja tupakka aiheutti etovaa oloo ja yökkimistä.

Nyt on onneks rv 22+6 ja ihanaa kun ei tarvi pahoivoinnista enää kärsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..kyllä ne raskausoireet on saman hcg:n aiheuttamia mitä testikin näyttää..
Mut kaikkihan mahdollista, toivottavasti oot raskaana jos sitä toivot =)

oot oikees mut hormoonipitosuus ei vaan oo ihan heti niin korkeella et testi sitä välttämättä pystyy näyttää.

raskaus on meille tervetullut juttu...rauta arvot huippu hyvät olleet aina ja vähän aikaa sitten ne on tarkistettukin ja oisko ollut 138.

mulla muuten tuota huimaavan tyyppistä oloa ollut tänään, sellainen hutera olo ja kunnon pääkipu, tissit myös päältä kipeät ja alavatsa-ja selkä kipeänä...mutta en tahdo alkaa etsiä oireita koska tuloshan voi olla nega... vasta 2pvä menkkojen pitäisi alkaa eli alavtsakipu voi johtua siitäkin.

Kuopuksen tulon tiesin n. viikkoa ennen kuin tein testin. Väsytti, palelsi, rintoja nippaili, valkovuoto lisääntyi jne. Odottelin kuitenkin kuukautisten alkamispäivään saakka ja sitten tein testin. Vahva plussa tuli heti. :heart:

Yhteistyössä