raskaus+ kova yskä + virtsankarkailu= helvettiä!! miten yleistä tämä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kestä

Vieras
Miten kovaa pitää oikein treenata lantionpohjan lihaksia että tätä ei tapahdu yskiessä?? ensimmäisinä yskä päivinä tuntui että oli vielä pitoa mut nyt tulee jo melkein joka kerta housuun, eihän tälläista jaksa :( Toista odotan, esikoisen odotusaikana oli lantionpohjan lihakset hyvässä kunnossa, ja olen treenannut synnytyksen jälkeen. Juuri ennen uutta raskautta hieman vähemmän oli treeniä mutta olen yrittänyt treenata nyt säännöllisemmin ennen tätä yskääkin..

Mulla täysin sama ongelma. Pissalla pitää juosta koko ajan ettei ole tippaakaan rakossa muuten lirahtaa housuun. Niin ärsyttävää. Aattelin ekassa neuvolassa (tämä toinen raskaus ihan vasta alussa) kysyä onko mitään tehtävissä. Lantionpohjanlihaksiakin koittanut treenata ahkerasti muttei näköjään mitään tehoa. :(

"Ihana" kuulla että on kohtalotovereita...en toivos tätä kenellekään. kyllä on noloo ja itsetunto menee tämmösen ongelman takia. saako raskauden aikana käyttää jotain kuulia millä vois saada lisätehoa treeniin? pelottaa jos ei treenit tehoa vaikka mitä tekis..

Yhteistyössä