Raskaus ja verenvuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(((

Vieras
Olen viikoilla 10+3 ja tänään vessassa käydessäni huomasin pikkuhousuissa vähän verta, ja pyyhkiessä tuli limaa, jossa veriviiruja. Joka kerta nyt tullu sama vessassa pyyhkiessä. Keskenmenoko? Vielä ei ainakaan kipuja. Mulla olisi vasta ensi viikolla ultra, mutta en haluaisi odottaa sinne asti. Mites muiden verenvuodot?

Menkat voi olla.
Mulla on on ollu kahdesti verenvuotoa, keskenmeno rv 8, silloin alkoi tulemaan sillain menkkojen verran heti.
Toisessa raskaudessa lorahti myös verta alkuraskaudessa, olin ihan varma että taas keskenmeno. Sain ultraan ajan ja kohdussa oli hematooma. Se vähän sitten rajoitti raskautta mutta tulihan sieltä vauva :)

Mulla nyt ei vielä ainakaan ole menkkamaista vuotoa, mutta verinen lima tuskin mitään hyvää enteilee. Aikaisemmassa raskaudessa n.samoilla vkoilla tuli rusehtavaa vuotoa pikkusen

Älähän vielä hättäile. Ihan yleistä on kuitenkin. Tiedän, että pelottaa.... Itse käynyt saman läpi, mutta hyvin meni loppujen lopuksi.
Ainahan voit varata yksityiselle ultra-ajan.

Mulla tuli rusehtavaa vuotoa sekä tässä että viime raskaudessa. Viime raskaudesta syntyi terve poika ja tämäkin raskaus edennyt hyvin ja ultrassa kaikki kohdallaan. Tosin vuotoa ei tullut paljon, lähinnä pyyhkiessä. Housuihin ei oikeastaan mitään. Paljonko sulla sitä vuotoa tulee?

Esikoisesta aloin noilla päivillä vuodella ja se jatkui aina rv 14 np-ultraan asti.

Ei voi tietää, onko mennyt kesken tai menossa kesken, aika näyttää. Mutta ei mitenkään automaattisesti. Noita vuotoja tulee (ja mulla ihan punaista ja pahimpiin aikoihin kunnolla) välillä syystä ja toisesta. Ei ne kaikki ole vaarallisia, vaikka säikäyttävät toki joka kerta.

Alkoi päivällä, siinä neljän aikaan ja housuihin asti tullut todella vähän, varmaan yksi viiru ja nyt joka vessareissulla paperiin on tullut limaa, jossa veriviiruja. En harrastanut seksiä, tosin omakivaa kyllä, mutten työntänyt mitään sisään.. Orgasmin kuitenkin sain. Voisiko olla siitä?? Tämä kuitenkin oli siinä kolmen aikaa päivällä

Mulla oli myös ihan kirkasta runsasta verenvuotoa rv 11. Soitin paniikissa terkkarille ja sain ohjeet, että jos ei tule kipuja niin tuskin on kyse mistään sen vakavammasta. Kipuja ei tullut ja seuraavana perjantaina näkyi np-ultrassa viikkoja vastaava pikkuinen. Hematooma siellä vuoteli aina viikolle 16 asti. Nyt menossa rv 29 ja kaiken pitäisi olla hyvin. Tsemppiä sinulle ja onnea matkaan! :)

ihan kauheaa tämä epätietoisuus, että onko siellä enää mitään, alkaako kohta kunnon tulva.. jos soittaa äippäpolille ja sanoo että kipuja ja verta, pääsekö ultraan? entä osaako joku sanoa, että onko aikaisemmalla orgasmilla jotain tekemistä tämän vuodon kanssa?

Mulla takana yksi onnistunut raskaus, jossa raskausoireet vähäiset, joten en ollut nyt kovin huolissani kun ei oireita ollut paljoa. Lääkkeellinen tyhjennys tehtävä nyt kotona, ja pelottaa mitä tässä tulee käymään. Olo on jotenkin tyhjä ja huijattu

[QUOTE="Piia";27303043]Mulla oli äskettäin keskenmeno ja suren vieläkin, tiedän hyvin miltä susta tuntuu nyt. Olen pahoillani puolestasi. <3 Voimia. <3[/QUOTE]

Kyllä se rankkaa on. Nyt vain täytyy jotenkin katsoa eteenpäin ja ehkä alkaa uutta raskautta yrittämään. Saa nähdä. Mites muut ovat raskautuneet keskenmenon tai tuulimunan jälkeen? Voimi myös itsellesi ja muille saman asian kokeneille <3

Kyllä se rankkaa on. Nyt vain täytyy jotenkin katsoa eteenpäin ja ehkä alkaa uutta raskautta yrittämään. Saa nähdä. Mites muut ovat raskautuneet keskenmenon tai tuulimunan jälkeen? Voimi myös itsellesi ja muille saman asian kokeneille <3

Tsemppiä jatkoon! Toivottavasti kaikki menee ensi kerralla hyvin. Minulla on ollut 4 keskenmenoa putkeen ja nyt olen ihan alussa raskaana. Kamala pelko, että miten tässä käy.