Raskaus ja unet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirveetä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirveetä

Vieras
Tässä ja viime raskaudessa oon nähnyt ihan outoja unia. "Normaalisti" eli ei-raskaana mä en muista läheskään aina uniani, en siis välttämättä edes joka viikko. Nyt muistan melkeen joka aamu uneni ja ne on .. outoja. Joko silleen muuten vaan outoja että lennän tai oon joku agentti, tai sitten useammin jotain erittäin kummallisia seksiunia. Saatan olla unessa naisen kanssa, jonkun ällöttävän kenen kaa en ikinä tosielämässä voisi kuvitellakaan olevani (kaikkea voi olla isäpuolesta appiukkoon).. ja noissa unissa kuitenkin nämä ihmiset tuntuvat elämäni rakkauksilta. Julkkiksetkin ovat aika kovasti mun unissa osallisina, yleensä sitten oikeasti hyvännäköiset. Yhtenä yönä näin unta eräästä näyttelijästä jonka kanssa sitten suutelin ja hyväilin oikein kiihkeästi :D Ja olin tosi rakastunut häneen unessa, vaikka unessanikin olin mieheni kanssa, ja siinä unessa sitten pohdin että jättäisinkö mieheni. Ja mulle on jäänyt vatsanpohjaan vieläkin sellainen jännä tunne siitä tyypistä :D Siis ne unet on ihan todentuntusia vaikka outoja ovatkin.

Oon mä omasta miehestänikin nähnyt unia, ja ne ovat sitten olleet yleensä sellaisia, että ollaan joko jossain keskellä kaupunkia hommailtu tai muuten vaan jotain erittäin perverssejä seksileikkejä touhuiltu, siis just sellaisia joita ei kumpikaan ole tosiaankaan kiinnostunut oikeasti kokeilemaan.

Onko muilla tällaista "raskausoiretta"? Tää on tosi kiusallisen tuntuista vaikkei kukaan tästä tiedäkään :D

Mulla on niin vilkas seksielämä raskaanaollessa, että huh! Siis unissani :D. Taisin harrastaa seksiä kaikkien tuntemieni miesten kanssa, paitsi lähisukulaisten (luojan kiitos!). Oli hurjan hauskaa nähdä vaikkapa miehen paras kaveri sitten seuraavana päivänä ja miettiä mielessään, että etpä arvaakaan mitä me viime yönä tehtiin.... :D.

Sama täällä molemmissa raskauksissa. Mitä ihmeepiä unia on tullut nähtyä ja ne tuntuvat paljon voimakkaammilta ja todentuntuisemmilta, kuin yleensä. Rajuja ja outoja unia olen nähnyt kanssa eri miehistä ja sitten paljon unia synnytykseen ja uuteen lapseen nähden :)

Mä en edes näe yleensä mitään raskaus-/synnytys-/vauvaunia, tai saatan kyllä olla siinä raskaana mutta se on ns "sivuseikka" siinä unessa :D Pelottaa noissa rivoissa unissa sekin että puhun jotain unissani tai hoen jonkun kamalan ihmisen nimeä tms ja mieheni kuulee.. Kyllä muakin nimittäin vähän saattais kaivella jos mieheni huokailis jotain muuta naista siinä vieressäni.. :D

Muutenkin oon raskaana ollessani jotenkin .. No, tuntuu että haluttais joka päivä monta kertaa. Ja kuolaan kaikkia hyvännäköisiä näyttelijöitä, laulajia yms. vaikka toki omaa miestäni rakastana. En tiedä mikä tää ihme juttu on.

Yhteistyössä