Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kiitos kaikille! Nyt tuntuu kyllä siltä kuin uskaltaisin puhua asiasta ääneen neuvolassa.
Hienoa!!! Niin muutes pystytkin, mä uskon! Hyvä :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kiitos kaikille! Nyt tuntuu kyllä siltä kuin uskaltaisin puhua asiasta ääneen neuvolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Minulla on 12vuotta ollut eriasteisia syömishäiriöitä. Ensin anoreksia,bulimia ja jopa ahmimista ilman oksentamista. Nyt olen raskaana viikolla 8. Olen tällä hetkellä ylipainoinen,BMI 28. Minun on todella vaikea syödä. Olen yrittänyt pitää painon kurissa syömättömyydellä.
Olen oikeasti fiksu ihminen ja tiedän paljon ruoasta,terveellisyydestä jne,en vain osaa soveltaa sitä omaan elämään. Olen ollut samassa painossa vuoden,ennen sitä olen lihonut ja laihtunut vuorotellen. Kaapissa on kaikenkokoisia vaatteita S-XXL kokoa.
Perjantaina on ensimmäinen neuvola,ja en tiedä miten sanoisin ongelmastani siellä. Hermostuttaa jo valmiiksi.
Voin olla pari päivää kokonaan syömättä ja seuraavaksi syödä päivän aikana kolmen päivän annokset.
Halusin vain purkaa ahdistukseni jonnekin.