raskaus ja sykkeen nousu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain vikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain vikaa

Vieras
Heips!
Aivan muista asioista jouduin tutkimuksiin, joissa ohimennen selvisi, että leposykkeeni on melko korkea, jopa yli 80.
Olen raskaana viimeisellä kolmanneksella. Muita oireita turvotuksia tms ei ole, eikä lääkärikään tuohon sykkeeseen reagoinut kuin toteamalla, ettei näy rytmihäiriöitä.
Mielenkiinnosta kuitenkin kysyisin, pitäisiköhän mun kuitenkin kysellä jotain jatkotutkimuksia aiheesta, vai onko muilla kenties syke noussut raskauksien aikana?

No totta ihmeessä se nousee, mieti mikä rasitus elimistölle se loppuraskaus on. Ei toi 80 oo viel "mitään". Mulla on loppuraskaudessa aina ollut leposyke 90-100 eikä siitäkään ole koskaan mitään sanottu. Tämä siis esim äitipolin käyrillä maatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No totta ihmeessä se nousee, mieti mikä rasitus elimistölle se loppuraskaus on. Ei toi 80 oo viel "mitään". Mulla on loppuraskaudessa aina ollut leposyke 90-100 eikä siitäkään ole koskaan mitään sanottu. Tämä siis esim äitipolin käyrillä maatessa.

Kiitos nopeasta ja rauhoittavasta vastauksesta! :)

täälläkin oli syke jo 95 viikolla 32. heti nousi yli 80een raskauden alettua. taitaa olla normaalia. sitä vertahan on kropassa nyt enemmän niin ehkä sydämen pitää pumpata tiheemmin.

Kiitos myös teille muille vastaajille! Vaikka paljon olen yrittänyt lukea aiheesta, niin silti jää kaihertamaan tämmöiset ylimääräiset asiat... etenkin, kun vaikka asiasta kysyn, niin lääkäri vain mutisi partaansa ettei tiedä, mistä johtuu. Yritän rauhoittua ja nauttia loppuraskaudesta kesästä huolimatta. :)

Mulla oli koko raskauden ajan yli 120, eikä kukaan sanonu mitään.:O
Lisäksi oli sellasia "tykytyskohtauksia" joihin liittyi hikoilua ja huimausta, sekä hengenahdistusta. Muttei näihinkään reagoitu.:/

pulssi ei sais olla yli 80 missään vaiheessa raskautta, minulle tuli taas kerran pullssin nousu jopa 170 ja aletiin valmistelemaan lääkkeellä alennusta ( tiplla). tunnin puoli toista oli korkealla, ei laskenu kuin 100 ja sitte suun kautta beetta salpaaajaaa, aleni 80. mutta pitää seurata tilanetta, otettava yhteyttä nlaan tai lääkäriin. rask. viikkoja 32. voi olla merkki raskausmyrkytyksestä. ei saa ohitta noin vain.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä