raskaus ja sairasloma

  • Viestiketjun aloittaja niin kai
  • Ensimmäinen viesti
niin kai
saako raskauden pahoivoinnin takia sairaslomaa? olen hoito-alalla ja tällä hetkellä työttömänä työnhakijana, mietin vaan jos tulee passitus töihin. mä en pysty nyt sitä työtä tekemään, en edes oman lapseni peppua pyyhkimään yökkäämättä. miten jonkun vieraan ja monta päivässä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
sain ainakin ja jouduin myös tiputukseen....
mä en varsinaisesti oksentele enää, huono olo jonkun aikaa päivässä ja tosiaan kaikki ulosteet, hajut, hampaiden pesut, kuola, räkä ym eritteet saa yökkäys refleksin aikaan..
 
..
Kyllä saa, mutta sellaisissa viikon, max. parin pätkissä. Mutta toki saa. Tietty kannattaa myös jutella työnantajan kanssa, jos pystyisit tekemään semmoisia hommia, joista ei lennä laatta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kyllä saa, mutta sellaisissa viikon, max. parin pätkissä. Mutta toki saa. Tietty kannattaa myös jutella työnantajan kanssa, jos pystyisit tekemään semmoisia hommia, joista ei lennä laatta.
en ookaan vielä saanut työtarjousta mutta kuten tilanne tiedetään, vanhainkodissa riittää töitä ja hoitsu ei saa työkkärissä olla. karenssi tulee kun kieltäydyt. ja se työ on juuri sitä itseään, ei mitään muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kyllä saa, mutta sellaisissa viikon, max. parin pätkissä. Mutta toki saa. Tietty kannattaa myös jutella työnantajan kanssa, jos pystyisit tekemään semmoisia hommia, joista ei lennä laatta.
en ookaan vielä saanut työtarjousta mutta kuten tilanne tiedetään, vanhainkodissa riittää töitä ja hoitsu ei saa työkkärissä olla. karenssi tulee kun kieltäydyt. ja se työ on juuri sitä itseään, ei mitään muuta.
mä asun pienellä paikkakunnalla. Oon töissä Norjassa ja erinäisten ongelmien vuoksi en saanut enää työsopimukseen jatkoa ja olin työttömänä 3kk ennen äitiyslomaa. Kävin ilmoittautumassa työkkärissä ja tädin kanssa tultiin siellä samaan lopputulokseen että ei mun kannata tähän paikalliseen tk:hon enää siinä vaiheessa mennä, ois pitäny saada perehdytykset ja kaikki ja just kun homma alkaa sujua, jäisin jo pois töistä...

niin se työkkärin täti sano että vaikka siellä on paikka auki koko ajan, ei tarjoa mulle sieltä töitä :D
 
oksu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kyllä saa, mutta sellaisissa viikon, max. parin pätkissä. Mutta toki saa. Tietty kannattaa myös jutella työnantajan kanssa, jos pystyisit tekemään semmoisia hommia, joista ei lennä laatta.
en ookaan vielä saanut työtarjousta mutta kuten tilanne tiedetään, vanhainkodissa riittää töitä ja hoitsu ei saa työkkärissä olla. karenssi tulee kun kieltäydyt. ja se työ on juuri sitä itseään, ei mitään muuta.
Mut kai sulla joku työhaastattelu on kuitenkin ensin jos työkkäristä jotain tarjotaan? Kerrot vähän tilanteestas ni ei välttämättä tarvii kieltäytyä mistään..? ;)

 

Yhteistyössä