Raskaus ja rusketus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maksaläiskät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maksaläiskät

Vieras
Mites on teillä aurinko tarttunut raskaana?
Talvisin olen tosi kalpea, rusketun kuitenkin nopeasti tummanoranssiksi. Harmaanblondi tukka, paljon luomia.
Viime vuonna onnistuin saamaan "viikset" ja rintakehään sekä otsaan läntit, siis maksaläiskiä.. Lähti onneksi pois kun rusketus haalistui viikossa.
Mitähän nyt raskaana ollessa on odotettavissa, olis huomenna lähtö Etelään :)

Suosittelen pitämään aina lippista/lierillistä hattua päässä suojaamaan kasvoja ja tietenkin todella korkea suojakerroin kasvoille. Minulle tuli myös tosi ruma läiskä otsaan joka onneksi vaalenee aina talven aikana. Käytän maksaläisikä ehkäiseviä ja vaalentavia voiteita vuoden ympäri ja kesällä tosiaan aina auringossa suojaan otsan voitein ja päähinein. TOsi inhottava riesa kyllä!

Vinkiksi, että Cliniquella on sellainen meikkivoide kuin even better joka peittää hyvin nuo pigmenttiläiskät tekemättä ruskettuneestakaan ihosta ruman harmaata :)

Kiitos vinkeistä :)
Juu oli muuten vaikeaa meikata noita läiskiä piiloon kun iho on niin kellertävä/oranssi ja kaikki meikit saa näyttämään harmaalta...
Mulla on spf 50 8hourcream voidetta naamaan eikä sekään estänyt läiskiä joten taidanpa tosiaan lierihatun hommata. Viime kesänä pystyin piilottelemaan viiksineni, nyt olis töihinpaluu edessä..

niin ja tossa even better sarjassa on myös seerumi ja kosteusvoide (ovat tosin hintavampia kuin tuo meikkivoide..) Itse en ole niitä käyttänyt mutta mulla on vastaavaa seerumia...