Mielenkiintoinen aihe. Itse ovista metsästänyt ekaa kertaa tikuttamalla. Kp13 sain verraten muihin testeihin hyvin räikeän toisen viivan, mutta oikeaoppinen plussa se ei ollut. Ovulaatio oireet oli vahvat ja olin varma että ovuloin. Jatkoin tikuttamista ja tänään testiin pärähti vahva plussa. Tein huvikseen raskaustestinkin ja siihen tuli hentoinen haamuviiva.. sellsnen että jopa tuo ukko huomas eikä tartte tihrustaa. Testit saattoivat hipaista toisiaan kun nostelin niitä mutta ei ne yhdessä märkänä olleet. Kp17 alkoi kyllä hyvin ovismaiset oireet ja olleet todella kipeitä ja voimakkaita. Ainut mikä ei nyt täsmää ovikseen, on se että kohdunsuu karkas sillo viikko sit ylös kauas ja siellä se iha kovana on edelleenkin. Testiin plussan saaneena olin onneni kukkuloilla vahvasta plussasta mutta tuo r-testi jäi härkkimään.. ja nyt ku enemmän kelaa ni aika outoa on. Joko on ovulaatio nyt, kuten testit sanoo tai sit dpo7 ja jotai kiinnittymistä hyvällä tuurillaan nää kivut ja limat olleet??
Mutta mua kans kiinnostaa onko joku saanu esim. oviksen aikaan r-testiplussia/haamuja tmv. outoa? Kun raskaudenhan voi todentaa ovistestillä, eikö?