Raskaus ja järkyttävä päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Oon rv 19 ja nyt ihan aamusta alkaen ollut järkky pääkipu. Kun herätyskello soi ja nousin ylös niin jomotus alkoi. Töissä otin panadol porea ja se kai auttoi joksikin aikaa kun särky lakkasi, mutta puolelta päivin taas. Nyt nukuin puolentoista tunnin päikyt.. ei mitään apua. Pakko kai lähteä hakemaan panadolia. Onko muilla ollut vastaavaa? Voiko olla jotain raskauteen liittyvää? Vakavaa? Jännä ettei päikytkään auttaneet mitään :/

Jos on huonosti nukuttuja öitä takana? Miten syöt? vai syötkö ollenkaan?
siihen on varmasti moni tekijä vaikuttamassa.. juo enemmän vettä? Tuohon on paha sanoa tarkalleen, Itellä oli kanssa särkyä välillä mutt päikkäreillä ja panadolilla ja muutenkin lepäämällä sitten aina poistui kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Jos on huonosti nukuttuja öitä takana? Miten syöt? vai syötkö ollenkaan?
siihen on varmasti moni tekijä vaikuttamassa.. juo enemmän vettä? Tuohon on paha sanoa tarkalleen, Itellä oli kanssa särkyä välillä mutt päikkäreillä ja panadolilla ja muutenkin lepäämällä sitten aina poistui kyllä..

No mä oon kyllä miettinyt et voiko johtua kertyneistä univeloista, kun joka aamu töiden takia noussut kuudelta. Yöunet jääneet 6 tai max 7tunnin mittaisiksi, eikä tunnu kyllä riittävän nyt raskausaikana. Mutta onneksi tänään oli vika päivä, nyt vähän lomaa ja ens ti takaisin koulun penkille =) Syönyt olen mielestäni hyvin, vettä voisi juoda kyl enemmän :whistle: Rautatabletteja määräsivät kun veriarvot tippui yhtäkkiä 140:stä 115:sta.. Nyt on sitten mahakin sekaisin.

Eiks raskausmyrkytykseen liity päänsärky. Mulla ainakin terkka sanoi viime kerralla, että jos alkaa särkee päätä ja lääkkeet ei auta voi kyseessä olla raskausmyrkytys. Muita oireita taitaa olla jotkut näkökenttähäiriöt. En kyl tiiä voika noilla viikoilla olla se myrkytys, mutta googlaa.
Toivottavasti vain jotain flunssan alkua.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eiks raskausmyrkytykseen liity päänsärky. Mulla ainakin terkka sanoi viime kerralla, että jos alkaa särkee päätä ja lääkkeet ei auta voi kyseessä olla raskausmyrkytys. Muita oireita taitaa olla jotkut näkökenttähäiriöt. En kyl tiiä voika noilla viikoilla olla se myrkytys, mutta googlaa.
Toivottavasti vain jotain flunssan alkua.

No tää mullakin tuli mieleen et ei kai mitään sellasta.. Mut joo koitan googlettaa.

kärsinyt päänsäryistä nyt raskausaikana ja mulla liittyy noihin päänsärkyihin myös pahoinvointia ja valoherkkyyttä silmissä sekä huimausta. Terkka sanoi et kuulostas mikreenikohtaukselta käski ottaa 2 panadol zappia heti kun tuntee ensikerran et pää olis tulossa kipeeksi. Ja tämä mikreeni tulee kuulema herkemmin raskaana ollessa. Koskaan ei ole tutkittu onko minulla mikreeni vai ei ja mitään siihen tarkoitettua lääkitystä ei ole mutta aina vain näitä tulee olin sitten raskaana tai en nyt herkemmin.

Yhteistyössä