raskaus ja itsetyydytys

Harrastaako kukaan itsetyydytystä raskaana ollessa?? Itse harrastan ilman apuvälineitä. Halut kovat ja kiihottuminen helppoa sekä mielettömiä orkkuja. Seksiä on miehen kanssa aika harvoin kun on jo pieniä lapsia perheessä ja mies paljon töissä.
 
Uhkea Ulla
Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmemiehiä jotka ei rakastele naistaan kun se on raskaana tai vieroksuu imetystisuja. Musta se on melkein sairasta, kun kuiteski yhteisleikeistä kaikki on saanut alkunsa.
 
kyllä on halut ollut aivan usmattomat, omaa kättä on tullut käytettyä aika monta kertaa, häviääkö teiltä miehiltä seksihalut,meillä ainakin selitys että pelkää satuttavansa jotenkin tota mahaa.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 22:46 tytsi kirjoitti:
kyllä on halut ollut aivan usmattomat, omaa kättä on tullut käytettyä aika monta kertaa, häviääkö teiltä miehiltä seksihalut,meillä ainakin selitys että pelkää satuttavansa jotenkin tota mahaa.
Mihinkä ne seksihalut nyt yhtäkkiä häviäis? Ainahan sitä voi hellästi rakastella.

Raskaana oleva nainen on todella viehättävä ja seksikäs.
 
harmaanharmaa
Kyllä tyydytin itseäni koko raskauden ajan ja useana kertana päivässä :p
Himot oli ihan hullut. Sain elämäni ensimmäiset itsetehdyt orkut raskaanaollessa :ashamed: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 00:48 Mies kirjoitti:
Mihinkä ne seksihalut nyt yhtäkkiä häviäis? Ainahan sitä voi hellästi rakastella.

Raskaana oleva nainen on todella viehättävä ja seksikäs.
Mun mies on just tuota mieltä kans.
Ja suurin osa rakasteluista on alkanut siitä kun mies höpöttelee masulle ja silittelee sitä ja sitten et hei mitäs se meidän mamma jne..
Sitten pusutellaan, halitaan... :p

Omat halut on kllä huipussaan ihan raskausaikana ja mies tietää myös.
Sanon kyllä heti mitä pitää varoa tai jos sattuu tms.

Ja ihan itse olen itseäni hoidellut myös :whistle: kun mies nauttii siitä katselustakin.
 
Kyllä
Raskausajan keskivaiheella himot huipussaan. Alussa miestä pelotti, et vaurioittais veijaria, mut eihän siitä mitään haittaa ole. Melkein haluttais nytkin olla raskaana et himot ois niin kohallaan. Jouduin monesti hoitelemaan hommat yksinkin miehen ollessa töissä tms.
 
Raskas
Meillä ongelmana on, ettemme löydä hyvää asentoa, kun aina on maha tiellä. Osaisiko joku antaa vinkkiä, kun kuitenkin rakastelu on tärkeä läheisyyden antaja ja onhan ne halutkin raskaalla olemassa. Vaikea ajatella että pitäisi olla monta kuukautta ilman. Ei oma käsi ole sen vertainen kuin ihana rakastelu. Takaapäin-asento ei tyydytä oikein kumpaakaan...
 
näin
Hei, kokeilkaapa seuraavaa:

Olette sängyllä niin, että sun pää on tyynyllä ja miehen pää jalkopäässä, siitä sit asetutte niin että "haarat" osuu vastakkain, sit mies työntää peniksen sisään ja kumpikin liikutte ja nautitte ! Meillä pelas niin hyvin raskauden aikana, että ollaan käytetty sitä vieläkin !
Toivottavasti ymmärsit, on vähän vaikee selittää kun ei voi piirtää kuvaa ;)
 
Löytyy
mies1970 kirjoitti:
"löytyykö naisia, joita ei seksi enää raskaaksi tullessa kiinnosta?"

Joo! Olen muulloin ihan nymfomaanikko, mutta raskaaksi tultua ei kiinnostanut pätkääkään - tai tavaallaan kiinnosti, mutta esim. orkun saaminen tuntui kummalta, jotenkin pahalta. Tissejä särki ja alkupahoinvointi oli karmea, joten sekin vaikutti osaltaan. Lisäksi itkin suurimman osan vuorokaudesta.
Kävi mies oikein sääliksi, mutta kai se jotenkin ymmärsi, että sellaista se nyt vain joskus on.

Yritin tuolloin aluksi antaa yhdynnällistä seksiä niin usein kuin puolisko halusi, mutta homma hyytyi, kun kerran lähdin oksentamaaan kesken aktin. Sen jälkeen siirryin tyydyttämään miehen käsin tai suulla. Ratkaisu sopi molemmille. Mies kiitteli, että oli hienoa, kun en kokonaan hylännyt häntä ja halujaan.

Itse en kaivannut seksuaalista nautintoa lainkaa. Usein harrastamani itsetyydytyksenkin lopetin kokonaan. Ihmettelin tilaani, mutta uskoin sen menevän ohitse, kun lapsi syntyy. Ja näin myös tapahtui, onneksi.
 
mäharrastin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 16:25 vierailija kirjoitti:
Harrastaako kukaan itsetyydytystä raskaana ollessa?? Itse harrastan ilman apuvälineitä. Halut kovat ja kiihottuminen helppoa sekä mielettömiä orkkuja. Seksiä on miehen kanssa aika harvoin kun on jo pieniä lapsia perheessä ja mies paljon töissä.

luulin olevani outo kun aikoinaan harrastin tota. ekaa odotin ja halut huipussa+haluton mies. joo sitten kun se oli töissä niin mulla oli paljon himokkaita hetkiä. toki niitä oli vaikken raskaana ollutkaan.
 
Oma rakkaani oli omasta mielestäni erittäin eroottinen näky raskaana ollessaan. Meillä oli sängyssä ihan #&%?$!* kivaa ja vaimo sai niin kovia orgasmeja suuseksistä että ejakuloi monesti.
En ymmärrä kuinka jotkut miehet hylkäävät puolisonsa juuri tällä osa-alueella kun rakastelu on kuitenkin erittäin tärkeä osa toimivaa suhteessa.
 
mie
Kyllä olin erittäin himokas raskausaikana ja olen edelleen. Itse hoitelin usein hommat, jopa töissä vessassa. Esikoista odottaessa mies rupes aluksi selibaattiin, kun pelkäs satuttavansa vauvaa. Mutta kun perhevalmennuksessa kerrottiin, ettei kenelläkään miehellä ole niin pitkää peni.tä, että se vauvaa satuttais, uskaltautui mieskin taas petihommiin mukaan. Sitten meillä olikin loppuaika tosi nautintoa. Toista odotellessa mies oli erittäin innostunut petihommiin kokoajan, ei ollut enää vauvansatuttamispeikkoa petihommia varjostamassa. :LOL: :LOL: Mutta siitä huolimatta piti vielä itekin hoidella, kun himot oli valtavat läpi vuorokauden. Ois voinu alottaa vaikka heti alusta, kun oli hommat jo hoideltu. Joskus luulin itekin, että olen epänormaalin himokas, mutta kun luin kaks´plussan ja vauvan palstoja aiheesta, niin huomasin, että taitaa olla ihan normaalia :LOL: :LOL: .
 
Mamma 37
Täälläkin himot hyrrää suunnilleen koko ajan. Mies on ihan ihmeissään; vaikka yrittää parhaansa mamma ei saa tarpeekseen. Itsetyydytystä on vielä lisäksi harjoitettava yksin ollessa. Mulla on jotenkin oma peppu herkistynyt. Suristelen aika s usein sauvalla pepussa samalla kun hieron klittaa. RV 37
 
mamma 37
Ai niin, se asentovinkki unohtui. Me ollaan tykätty semmosesta, jossa minä makaan selälläni jalat koukussa jalkapohjat miehen kyljen päällä. Vähän niinkuin "takaapäin kyljellään". Tässä asennossa onnistuu hyvin peppuseksikin ja kumpikin voi hiplata klittaa. Mies työntelee sormiaan joskus pyllynreikääni tai hiplaa muuten vain kun pyydän. RV 37
 
ANU24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 21:27 Mamma 37 kirjoitti:
Täälläkin himot hyrrää suunnilleen koko ajan. Mies on ihan ihmeissään; vaikka yrittää parhaansa mamma ei saa tarpeekseen. Itsetyydytystä on vielä lisäksi harjoitettava yksin ollessa.
täällä kutakuinkin samat fiilikset..oli ensimmäisessä raskaudessa ja tässä toisessakin
 

Yhteistyössä