Raskaus ja heikotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Olen nyt raskaana rv 32+. Heikotusta ja huonoa oloa ollut jo parisen viikkoa, muta nyt pahentunut entisestään. Ei jaksa sen aikaa edes seistä että leivän voitelisi ja heikottaa muutenkin koko ajan.. Verenpaineet olleet koko ajan hyvät, hg 109 eli ei nyt ihan mahdottoman huono sekään. Helteitäkään ei kai kokonaan voi syyttää koska tätä oli jo ennen sitä. Mistähän voisi johtua? Puhelintunnilla soitan neuvolaan mutta ajattelin kysäistä olisiko jollain muulla kokemusta?

Mulla alkoi loppuraskaudesta (rv 38-39) uudestaan raskauspahoinvointi, johon liittyi juurikin tuota heikotusta ja huonovointisuutta. Hormonit kuulemma tekee tätä toisille nla-tädin mukaan. Jaksamista!

[QUOTE="mami";23941892]Olen nyt raskaana rv 32+. Heikotusta ja huonoa oloa ollut jo parisen viikkoa, muta nyt pahentunut entisestään. Ei jaksa sen aikaa edes seistä että leivän voitelisi ja heikottaa muutenkin koko ajan.. Verenpaineet olleet koko ajan hyvät, hg 109 eli ei nyt ihan mahdottoman huono sekään. Helteitäkään ei kai kokonaan voi syyttää koska tätä oli jo ennen sitä. Mistähän voisi johtua? Puhelintunnilla soitan neuvolaan mutta ajattelin kysäistä olisiko jollain muulla kokemusta?[/QUOTE]

Onhan tuo hemoglobiibi alhainen jos lähtöarvo on ollut esim. 140. Eli sehän on yksilöllistä, itselläni noilla arvoilla jo heikottaa kun lähtö on ollut 135 - 140.
Muista juoda tarpeeksi! :)

Mulla tuo liittyi sokereihin. Eli puhkesi lopussa raskausdiabetes, vaikka olin normaalipainoinen eikä muita riskitekijöitä. Mene testaa liuskalla pissatestistä sokerit.

Uusimmat

Yhteistyössä