Raskaus ja hääpuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Eli en mistään löydä häämekkoja odottaville, itselläni kesällä häät ja raskaus olisi puolessa välissä, oon googlettanu ja aika telttoja on tai sirroille itse olen luultavasti aika xl tuossa vaiheessa.

Olisiko jollain tuttavaa joka osaisi tehdä hääpuvun alle 400e tai osaisiko joku antaa linkin mistä tilata (vaikka ulkomailta) helsingistä löysin pari paikka missä voi vukrata (kolmesta vaihtoehdosta) ei kiitos.

eli auttakaa neuvotonta :'(

Tilaa ebaystä. :) Laita hakuun hakusanoiksi maternity wedding dress ja katso niitä, jotka valmistetaan Kiinassa sun mittojen mukaan. Hinnaksi tulee 150 e (jos tulli ei puutu. Pari sataa lisää, jos puuttuu, mutta enpä tiiä ketään, jolla olis tulli menny... =) ).

Hei! Mulla olisi puku myytävänä :) Just tajusin, että mun on pitänyt myydä se! Kaunis, yksinkertainen, olkaimeton, empirelinjainen puku. Ei ihan vitivalkoinen... mutta siis valkoinen. Olin itse 5 kuulla raskaana. Maha oli jo aika iso. Mitä kokoa olet?

:)
Mä suunnittelin muinoin itse mekkoni. Malli oli sellainen, että väljempi kangas lähti rintojen alta ja kiinnitys oli pelkästään nyöreillä, ei siis vetoketjua. Tuli tosi nätin näköinen, kun ammattilainen suunnitelman mekoksi teki; ei ollut teltann äköinen, mutta laskeutu hyvin mahan päältä, eikä tullut ongelmaa mahan koonkaan kanssa, kun narut oli :)
Teetettynä maksoi 600e, mutta oli todellakin sen arvoinen!

niin arvelinkin, pakko mennä ebaystä katsomaan.. mitenköhän siellä tuo maksu politta tapahtuu ja mitä veikkaatte minkäkokosta kannattaa harkita? mietin kannattaako keväällä vasta tilata :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä menisi ebaysta tilaamaan...pahimmillaan tuulipukukankaasta tehtyjä pukuja, ei ole tukea jos sellaista tarvitsee, yleensä mallikuvan puvusta kaukana.

Ihan kuinka vaan. Itse tilasin kaksi pukua omiin häihini (en osannu päättää), toista käytin ja möin molemmat voitolla huutiksessa. :D Kaveri tilasi myös sieltä puvun, ei valittamista. Meidän puvut ei olleet äitiyspukuja, joten luut oli paikoillaan jne.

Mun vinkki on, et kantsii välttää pukuja, jotka on esim. pitsiä tms. koska niissä voi tulla enemmän ongelmaa. Mut esim. morsiussatiini on morsiussatiinia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja miimii10:
niin arvelinkin, pakko mennä ebaystä katsomaan.. mitenköhän siellä tuo maksu politta tapahtuu ja mitä veikkaatte minkäkokosta kannattaa harkita? mietin kannattaako keväällä vasta tilata :wave:

Toimitusaikaa kantsii varata n. 1,5 kk. Tulee nopeamminkin, mutta jotta varmasti ehtii. :) kokoa on mahdoton sanoa, mut jos katsot sieltä semmoisen, joka tehdään sun mittojen mukaan, ottamalla itseltäsi tarkat mitat ja vertaamalla niiden taulukkoon, se selviää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ebay hei:
Enpä menisi ebaysta tilaamaan...pahimmillaan tuulipukukankaasta tehtyjä pukuja, ei ole tukea jos sellaista tarvitsee, yleensä mallikuvan puvusta kaukana.

Ihan kuinka vaan. Itse tilasin kaksi pukua omiin häihini (en osannu päättää), toista käytin ja möin molemmat voitolla huutiksessa. :D Kaveri tilasi myös sieltä puvun, ei valittamista. Meidän puvut ei olleet äitiyspukuja, joten luut oli paikoillaan jne.

Mun vinkki on, et kantsii välttää pukuja, jotka on esim. pitsiä tms. koska niissä voi tulla enemmän ongelmaa. Mut esim. morsiussatiini on morsiussatiinia. =)

Ala-arvoista, sori vaan. Mutta jos haluaa näyttää halvalta, oma asia. Ja tyhmähän se on joka sulle maksanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ebay hei:

Ala-arvoista, sori vaan. Mutta jos haluaa näyttää halvalta, oma asia. Ja tyhmähän se on joka sulle maksanut.

:D Ihanan voimakas kommentti ihmiseltä, joka ei ole edes niitä pukuja nähnyt. :laugh: Niin palstaa kuin olla ja voi.

Mä luotan enemmän omiin silmiini ja lukuisiin muihin, jotka noi puvut on oikeesti nähneet ja kaikki kehuneet. =) Mun puku oli morsiussatiinia, jossa oli kirjailuja. Todella taidokkaasti tehtyä. Muuten puku oli aika yksinkertainen, ei pitsiä tms. joka helposti saa näyttämään halvalta, jos pitsin on "rumaa".

Mutta mallista riippuen, kuten sanottu, aika varma valinta. =) Ja tosiaan, sun mielipiteellä ei ole arvoa, koska sä et ole noita pukuja, jotka meille on tulleet, edes nähnyt. :D

Puvun ostaja oli TODELLA tyytyväinen hankintaansa. Eikä todellakaan tuntenut tulleensa riistetyksi tai tehneensä tyhmää hankintaa. :)

Tulipahan tästä tosi negatiivinen keskustelu ja miksi?
suomessa on iso aukko hääpukuja on muttei isoille ja raskaana oleville, tää keskustelu meni jotenki tosi "olet raskaana ja et saa mennä naimisiin etkä hankkia pukua) :x

Kävin kurkkaamassa pukuja ja löyty tosi kauniita :heart:

Ja sulle vieras vielä kommenttia sen verran, et siellä ei ole yks eikä kaks valmistajaa, jotka niitä tekee. Totta on, että eri valmistajilla on erilaista lopputulosta. Mut jos seuraa vähän palautteita, ja suurin osa kehuu, eipä siinä kovin suurta vaaraa ole. ;) Totta on, että eroavat kuvasta. Mutta hyvin vähän loppupelissä, jos löydät sen hyvän valmistajan.

Alkuperäinen kirjoittaja miimii10:
Tulipahan tästä tosi negatiivinen keskustelu ja miksi?
suomessa on iso aukko hääpukuja on muttei isoille ja raskaana oleville, tää keskustelu meni jotenki tosi "olet raskaana ja et saa mennä naimisiin etkä hankkia pukua) :x

Kävin kurkkaamassa pukuja ja löyty tosi kauniita :heart:

Täähän on palstan tapa keskustella asioista. =)

Ihmiset, jotka ei tiedä asiasta oikeesti mitään, esittää aina kärkkäimmin mielipiteensä. :D

Mulle sinänsä ihan sama, mistä kukin pukunsa hommaa. Vinkkasin vain, että tuolta kantsii kattoa, jos et muualta löydä, koska hintaa ei jää paljon mitään ja se tehdään sun mittojen mukaan. :) Hieman harkintaa hankintaan mukaan, niin hyvä löytyy.

Uusimmat

Yhteistyössä