V
vieras
Vieras
Käytitkö raskausajan turvavyönohjainta?
Miten pitemmät automatkat sujuivat?
Onko yleistä ettei jostain syystä pystyisi ajamaan autolla raskausaikana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xcx:En ainakaan omassa tuttavapiirissäni ole kuullut, ettei pystyisi ajamaan raskaana ollessaan autolla...
Kyllä omalla autolla olen pystynyt ajamaan ihan loppuun asti.
Töistä olen joutunut jäämään sairauslomalle viim rv 30 (olen linja-autonkuljettaja).
Alkuperäinen kirjoittaja xcx:Voi, voi, eihän raskaus mikään sairaus ole. Asenteesta paljon kiinni, pystyykö ajamaan. Viimeseen asti olen ajanut... ja tosi monta raskauttaEn ainakaan omassa tuttavapiirissäni ole kuullut, ettei pystyisi ajamaan raskaana ollessaan autolla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xcx:Voi, voi, eihän raskaus mikään sairaus ole. Asenteesta paljon kiinni, pystyykö ajamaan. Viimeseen asti olen ajanut... ja tosi monta raskauttaEn ainakaan omassa tuttavapiirissäni ole kuullut, ettei pystyisi ajamaan raskaana ollessaan autolla...
Minulla supisteli rv 22 asti niin, että kohdunsuukin aukesi ja varsinkin autossa istuminen sai aikaan supistuksia. Toki pystyin ajamaan autolla mutta välttelin sitä.
Voi, voi, eihän raskaus mikään sairaus ole. Asenteesta paljon kiinni, pystyykö ajamaan. Viimeseen asti olen ajanut... ja tosi monta raskauttaEn ainakaan omassa tuttavapiirissäni ole kuullut, ettei pystyisi ajamaan raskaana ollessaan autolla...