Raskaus ja aurinko plus tabletit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Googlaa tuoteseloste ja kysy neuvolalääkäriltä. Jos vitamiineja olet vailla etkä niitä ruoasta saa, niin suosittelisin sitten ennemmin raskausvitamiineja. Jos haluat noita kyseisiä nappeja napsia vain paremman rusketuksen toivossa, niin se kuulostaa kyllä sangen pinnalliselta. Eiköhän yksi kesä mene vähemmälläkin.

[QUOTE="memmu";26163174]Googlaa tuoteseloste ja kysy neuvolalääkäriltä. Jos vitamiineja olet vailla etkä niitä ruoasta saa, niin suosittelisin sitten ennemmin raskausvitamiineja. Jos haluat noita kyseisiä nappeja napsia vain paremman rusketuksen toivossa, niin se kuulostaa kyllä sangen pinnalliselta. Eiköhän yksi kesä mene vähemmälläkin.[/QUOTE]

Ruskettunut iho on vaan toisten mielestä kauniimpi, mikä sinä olet haukkumaan ap:n pinnalliseksi ainoastaan tiedolla että haluaa popsia aurinkokapseleita!? ...taidat itse olla aika suppea jos yhden tiedon perusteella teet johtopäätöksiä.

ja ap:lle, eikö tuoteselosteessa ole tietoa? Kokeile googlata tai sitten juurikin tuo jonkun mainitsema neuvolalääkäri voisi tietää :)

No kuten totesin, niin jos vitamiineja on vailla niin suosittelen ennemmin raskausvitamiineja, jotka ainakin varmasti ovat turvallisia. Noista luontaistuotteista kun ei koskaan voi olla sataprosenttisen varma mitä ne sisältävät. Vaikka tuohon toki googlen kautta jonkunlainen tuoteselostekin löytyi.

Ja itse olen sen verran luonnonlapsi, että on vaikeaa ymmärtää ihmisiä, jotka haluavat laittaa ulkonäköänsä raskauden aikanakin ajoittain siitäkin huolimatta, että onko siitä tulevalle lapselle haittaa vai ei. Enkä nyt tässä hae sitä, etteikö saisi meikata tai värjätä hiuksiaan kertaakaan raskausaikana. Lähinnä sitä mikä on kohtuullista ja ns. välttämätöntä. Ja vaikka sopusuhtainen rusketus on mukavan kaunis, niin onko se välttämätön? Ja toivon, että vieras olisi kiinnittänyt enemmän painotusta sanalle JOS nimenomaan siksi, että jos nyt vaikka joku olisi esim. betakaroteenin puutteen vuoksi suositellut ap:lle noita nappeja ja hän ei voisi porkkanoita syödä. Eli en suoraan teilannut, että ap on varmasti rusketuksen kaipuussaan noita syömässä.

Yhteistyössä