raskaus ja alavatsakivut

  • Viestiketjun aloittaja vielä harmaana oleva musta
  • Ensimmäinen viesti
vielä harmaana oleva musta
Eli mä oon raskaana 6+1 ja alavatsakipuilua ollut välillä jos tekee jotain raskasta hommaa, tai jos kävelee pitkää matkaa.... Samoin eilen seks-in jälkeen paperiin tuli hieman vaaleanpunaista limaa.... jotenonko jollain ollut vastaavaa tilannetta ksokaan? aj oletteko edelleen onnellisesti raskaana, jatkuiko raskaus normaalisti...
Mietityttää vaan ihan kauheesti asiat....
Mitä muita ongelmia teillä on ollut ja miten raskaus on edistynyt yms??
Tää on kolmas raskauteni ja kaks ekaa oli kivuttomia ns. helppoja, joten hieman pelottaa.
JA olis siis kiva kuulla omia kokemuksianne enkä kommentteja että soita neuvolaan, soitankin mutta olis kiva kuulla ihmisten tarinoita ja kommentteja ja kokeuksia
 
Mulla oli rusehtavaa alussa ...raskaus tuulimuna. Kipuja oli myös, muttei mitään kovia.

Muttei tarkoita sitä, että olis mitään vialla. :) Eilen just viimeksi tästä gynen kanssa rupateltiin. Se on tosi yleistä, että alkuraskaudessa on noita vuoteluita eikä ne lähellekään aina tarkoita yhtään mitään pahaa.

(ainiin, jos seksin jälkeen on vuoteluita, silloin ei saisi harrastella sitä ainakaan, kunnes tilanne on tarkistettu... :) )
 

Yhteistyössä