Raskaus ja alapään karvat

• Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
huoh
Joo niin. Mitenkäs te muut? Ootteko sheivanneet vielä mahan kasvettua alapäätänne? Mulla nyt se tilanne et alkaa käydä hankalaks kun maha on edessä. Peili tietenki ois hyvä mut hankalaa se on senki kaa. Tänään ainaki jätän sheivaamatta kun viimeks sohin minne sattuu sillä höylällä ja sain ikävän ison näppylän aikaan joka on ihan hemmetin kipeä enkä kuvittelekaan koskevani sen lähellekään millään höylällä...

Ja oon nyt vaikka kuinka kauan aina sheivannut kaikki pois. En mä kyllä kauheella karvapuskalla osaa olla mutta kai tää kamala sänki nyt vielä menee.

S
Mä oon sheivannu vaan bikinirajat, ei oikein yletä sheivailemaan muualta enkä jaksa noista karvoista nyt tässä tilassa enää niin välittääkään. :D Mulla on vielä karvoitus lisääntynytkin tässä raskauden aikana hormonien ansiosta. Toivottavasti häviävät sitten synnytyksen jälkeen.

ap
pitäskö munki tästä sitten bikinirajat vaan vetästä, kohta oon suihkuun menossa :D
Kuitenki siinä käy sit niin että innostun ottamaan muutkin ja on sit taas alapää naarmuilla...
Hohhoi :D

q
mä en enää jossain vaiheessa nähny yhtään mitään sinne enkä uskaltanu pahemmin sohia terän kanssa sinne,mutta leikkasin saksilla aina vähän lyhyemmäks edes ettei ihan vallan päässy rehottaan ja sit suurinpiirtein bikinirajat

No yksi vaihtoehto on sellanen kokovartalopeili..jos sen eteen menee istuksimaan vaikkapa.Tai istuu tuolille sen eteen. Itte oon tuntumalla vaan vedelly ja ainakaan (vielä) ei oo tullu valitusta tolta suorapuheiselta puolikkaalta =)

sheivausta suositellaan
minä sheivailin vain ihan sieltä häppärien tuntumasta peilin avulla kun kuulin että suuri karvoitus on synnytyksen jälkeen bakteerien suosimapaikka ja on hygieenisempää ilman karvoja synnyttää :D Tuli viimosilla viikoilla paniikki ja ehdin ennen synnytystä saamaan kaikki pois... sen jälkeen on saanu kasvaa suht normaalisti :)

f
Alkuperäinen kirjoittaja sheivausta suositellaan:
minä sheivailin vain ihan sieltä häppärien tuntumasta peilin avulla kun kuulin että suuri karvoitus on synnytyksen jälkeen bakteerien suosimapaikka ja on hygieenisempää ilman karvoja synnyttää :D Tuli viimosilla viikoilla paniikki ja ehdin ennen synnytystä saamaan kaikki pois... sen jälkeen on saanu kasvaa suht normaalisti :)
Mä en kyllä siihen alapään tikkien lisäksi ois kaivannu mitään kasvavaa karvasänkeä synnytyksen jälkeen. Hrrr....

luu
Mä sheivaan ihan vanhasta muistista, en edes viitsi käyttää peiliä. En kyllä yhtään tiedä, miltä siellä näyttää tällä hetkellä, voi olla melko omalaatuiset sheivauslinjat. =D

vieras
Sheivailin 25 viikolle asti ihan itse, sitten kävin kosmetologilla sokeroinnilla ottaas kaikki pois. Sama uusittiin nyt (rv34) viime viikolla. Toivoisin että ei enää kasva karvat ennen synnytystä ((

rv-36
Minustakaan ei sen puskan kasvatus oikein nappaa, joten karvat on saaneet kyytiä, kuten muutoinkin.
Iso siirettävä peili on meillä kylppärissä, ja jakkaralla istuen homma hoituu hyvin.

muutkin karvat
Nyt raskausaikana olen sheivannut alempaa häpyhuulialueen ja kainalot. Tosta ylempää olen häpykummun ja sivustat, sekä sääret hoitanut epilaattorilla karvattomaksi. Näin hellekesänä ihan vilpoisempi ja kevyempi olo ilman hiostavaa karvoitusta.

kuula
Alkuperäinen kirjoittaja muutkin karvat:
Nyt raskausaikana olen sheivannut alempaa häpyhuulialueen ja kainalot. Tosta ylempää olen häpykummun ja sivustat, sekä sääret hoitanut epilaattorilla karvattomaksi. Näin hellekesänä ihan vilpoisempi ja kevyempi olo ilman hiostavaa karvoitusta.
Etkö sitten normaalisti sheivaa kainaloita? Hrrrrr...

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja muutkin karvat:
..ja jotkut vielä miettii miksi miehet käy tällä palstalla.

Yhteistyössä