Olen nyt rv:lla 10. Olen syönyt Möllerin Tuplaa (A-vitamiinia 250 mikrogrammaa ja MultiVita Plussaa 300 mikrogrammaa). Eli yhteensähän näistä tulee päivässä 550 ja prosentteina 68,5% päivittäisestä saannista. Tänä aamuna yhtäkkiä tuli mieleen koko A-vitamiiniasia ja kun menin purkin kyljestä tiedot tarkistamaan, niin säikähdin aikalailla...
Onko muilla kokemusta asiasta, onkohan tuo muutaman viikon syönti em. valmisteita voinut aiheuttaa sikiölle haittaa? Syönnin lopetan kyllä heti, mutta syötyjä pillereitä ei enää saa takaisin...
Alunperin olen saanut lääkäriltä määräyksen (ennen raskautta) syödä juuri noita valmisteita silmien kuivuuden vuoksi. Jatkoin samalla mallilla raskaudenkin aikana hoksaamatta tuota A-vitamiiniasiaa.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Onko muilla kokemusta asiasta, onkohan tuo muutaman viikon syönti em. valmisteita voinut aiheuttaa sikiölle haittaa? Syönnin lopetan kyllä heti, mutta syötyjä pillereitä ei enää saa takaisin...
Alunperin olen saanut lääkäriltä määräyksen (ennen raskautta) syödä juuri noita valmisteita silmien kuivuuden vuoksi. Jatkoin samalla mallilla raskaudenkin aikana hoksaamatta tuota A-vitamiiniasiaa.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!