Raskaus ilmi synnytyksen käynnistyttyä

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mulla on istukka kanssa ihan edessä, mutta kyllä nuo potkut silti tuntuu tosi napakoilta. Itse pelästyisin kanssa ihan älyttömästi, jos en tietäisi olevani raskaana. Eihän niitä voi sekoittaa ilmavaivoihin ainakaan loppuraskaudessa.
edelleen kun kaikkien raskaudet ei mene juuri niinkuin se oma menee

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mulla on istukka kanssa ihan edessä, mutta kyllä nuo potkut silti tuntuu tosi napakoilta. Itse pelästyisin kanssa ihan älyttömästi, jos en tietäisi olevani raskaana. Eihän niitä voi sekoittaa ilmavaivoihin ainakaan loppuraskaudessa.
edelleen kun kaikkien raskaudet ei mene juuri niinkuin se oma menee
Totta. Ei vaan oo muuta vertailukohtaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja haniböö:
No en tunne ketään sellaista.
Mutta samanikäinen kaverini (30+) on kaksonen ja hänen äidilleen selvisi synnytyssalissa kun ensimmäinen oli syntynyt, että tulee toinenkin... Eipä onneksi enää taida niin päästä käymään!
Mä kuulin itse asiassa tällasesta tapauksesta ihan viime vuonna. Ultrassa ei ollu näkyny ensin ja sitten oli luultu "heijastukseksi" (vai mitä ihmettä ne nyt on kun joskus ihan normiraskaudessa saattaa näkyä kaks päätä, vaikka ei olekaan kun yksi). En tiedä, miks ei ollu sydänäänienkään perusteella selvinny.
Ei ole mitään syytä etsiä niitä toisia sydänääniä, jos on kerta ultrattu ja yksi lapsi todettu siellä olevan. Mutta on kyllä TODELLA erikoista, ettei ole ultrattu uudelleen ja varmistettu asiaa.

tiedän yhden naisen joka kuuli aika loppusuoralla olevansa raskaana..
painoo ei ollu kamalasti tullut,ja menkat muutenkin olleet tosi epäsäännölliset.
mahakivun takia meni kuulemma lääkäriin jossa selvisikin että on raskaana!!
itse mulle tän kertoi ja miksipä valehtelisi!!

Vieras
Tiedän yhden tapauksen jossa äiti tiesi olevansa pillereistä huolimatta raskaana. Teki lääkkeellisen keskeytyksen. Monta kuukautta myöhemmin meni mahakipujen vuoksi lääkäriin jossa selvisi että oli edelleen raskaana! Poika syntyi terveenä mutta ennenaikaisena noin kuukauden päästä tästä lääkärikäynnistä.

vieras
Nyt oli pakko tulla tänne kirjottamaan, kun rupesi hirvittämään ihan todenteolla. Kolmen viikon päästä olisi aika lääkärille, kun kohtu kasvaa hurjaa vauhtia ja säännöllisistä kuukautisista sekä negatiivisesta raskaustestistä huolimatta tuntuu kuin olisin raskaana (ei liikettä) Olen todellakin luottanut siihen että kyseessä on mojova myooma, mutta nyt kun luin noita juttuja niin pelottaa, että olen yksi näistä "yllättäjistä". Kohdun koko vastaa jo noin kuudetta kuukautta, eli on kyllä melkoisen iso... siis voiko todellakin niin käydä että raskaustesti olisi voinut antaa väärän negatiivisen ja kuukautiset tulla ajallaan ja silti olla raskaana. Toivottavasti ei, sillä kyseessä olisi jo kuudes lapsi. Ja liikkeistä vielä sen verran, että viisi aikaisempaa on liikkunut todella vähän ja niitä liikkeitä on joutunut kuulostelemaan ihan ajatuksella ja hartaudella.

Yhteistyössä