raskaus+aviokriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ollu sama tilanne.Mies sairastu masennukseen kun odotin kolmatta lasta.Elämä on ollut yhtä vuoristorataa siitä asti.On ollut hyviä ja huonoja aikoja ja kaikkea siltä väliltä.Nyt tilanne on se että eroa mietin ja monesti.Olen tässä suhteessa nyt toistaiseksi ehkä vain lasten takia.

oletko käynyt juttelemassa missään?

En ole.Ystäville olen asiaa purkanut.Todella haastavaa elää mielenterveysongelmaisen kanssa.Ei osaa enää olla onnellinen edes niistä hyvistä kausista kun tietää että se huono kausi on kuitenkin tulossa.Meillä on lapset vielä pieniä joten ne ei ole toistaseksi joutuneet mitään kamalaa näkemään.

Uskomatonta että aikuiset ihmiset ei hae ammattiapua.

Ei sitä apua ole saatavilla tuosta noin vaan vaikka haluaisi.

No sun kannattaa nyt miettiä asioita laajemmalta kantilta. Onko elämä sitten parempaa yksinään? Onko elämä parempaa ilman miestä?

Aina voi kuvitella löytävänsä paremmankin miehen, mutta ei se aina vain ole mahdollista. Haluatko olla yksin enemmin kuin miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rakkaus on ihmeellinen asia, se saa tekemään vaikka mitä outoja asioita kun sitä rakkautta ja intohimoa on ja sitä meillä todellakin on ollut, yllin kyllin. Nyt se on vaan joko pahasti hukassa minulta tai täysin kadonnut

Koska aloit tuntemaan ettet enää rakasta?

Kannattaisiko odottaa ja katsoa miten hormonit heittelee. Ehkä rakkaus löytyy uudelleen kun pääset raskaudesta ja pikkuvauva vaiheesta. Ehkä huomaat, että miehesi on edelleen se mitä rakastat ja se miksi olet taistellut liiton puolesta jo 21v.

Älä heitä hetken mielijohteesta kaikkea hukkaan.

Yhteistyössä