raskaus+alapää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko teillä hetki ennen synnytystä turvonnu alapää? tai siis pikkuhiljaa tässä synnytyksen lähestyessä se on tietty vähän "pöhöttynyt" mut nyt yön aikana se on ihan hirveesti turvonnu.. josko enteilis jotai (?) viikkoja on n. 37

neljäs lapsi jo tulosa mut silti on ihan tietämätön olo ;)

Itsellä toka raskaus. Ekasta repesin III-asteelle. Ihan alkuraskaudesta asti on ollut kiusallista turvotusta ja paineentunnetta alapäässä.
Ei ole sitten edellisen raskauden repeämä ihan kunnossa. :(

Mulla kun on tuorettä kokemusta, niin vastaanpa...

Kyllä tavallaan turpoo alapää, kun lapsi painaa kaikkia mahdollisia suonia ja verenkierto lisääntyy jne. Turvotuksen lisäksi saattaa tulla joillekin peräpukamiakin. |O :D

Juuh. samoja tuntemuksia täälläkin....välillä tuntui kuin koko värkki olis ollut putoamassa JUST....muutenkin oli sellainen ihme "aukinainen" olo loppuraskaudessa. Joillekin saattaa tulla suonikohjuja alapäähänkin.

no mulla on varmasti suonikohjuja ainaki alapäässä :X

peräpukamista en onneks tiiä mitään :)

mut tää olo on tosiaanki sellanen niinku koko värkki tippuis ihan millo tahansa.. noo pianpa tääki on taaksejäänyttä, kuhan tuo pikkunen vaan malttais tulla ulos

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
kuhan tuo pikkunen vaan malttais tulla ulos

kyllä se tulee, usko pois. =)

eiköhän se tuu kun nää muutki on löytäny ulosreittinsä :) ja tosiasiassa mä oon henkisesti varautunu siihen että menee pari viikkoa yli niin ei loppu aika tunnu niin pitkältä :) mut nää vaivat ottaa päähän :/

Mä olen laittanut aina miehen tarkastamaan tilanteen, kun en näe eikä ole peiliä. Ainakin tähän asti se on väittänyt, että on entisen näköinen, en sitten tiedä että huijaako. :D
Ollaan harrasteltu seksiä päivittäin ja vasta eilen seksi tuntui jotenkin tosi oudolta. Paikat pysyi ihan kuivina ja tuntui niin kuin värkki olisi vastustanut koko hommaa. Mikä lie, tänään laskettu..

Yhteistyössä