Raskaus aiheuttaa mulla aivojen vajaatoimintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ves
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

ves

Vieras
Menin neuvolalääkäriin tämän viikon alussa.Tarkoituksena oli pyytää aktivoitunutta atopiaa varten liuta reseptejä (rasvoja) mutta unohdin vaikka mulla oli oikein kännykkäkin sitä varten hälyttämässä. Lääkäri kysyi, että onkos se nyt rv 14+0? Sain ihan totaalin black-outin ja rupesin oikein miettimään, sitten sain soperrettua että juu saattaa ollakin, eikun onkohan, vai oliko se viime viikolla..

Kaiken huippu oli kyllä se, kun aloin katsoa neuvolakorttiani, johon oli niskapoimu-uä:n tehnyt terkka tms. laittanut merkintöjä. Katsoin laskettu aika-merkintää: 14.7.20ii (ykköset jotenkin tosi pienellä, kuten joskus kellonaika ilmaistaan), ja kysyin lääkäriltä vitsillä että jaa, mikäs tämä on, pystyykö ne nykyään näin tarkkaan arvioimaan ajan, että oikein kymmentä yli kaheksan illalla vai mikä se tämä on.. Mutta en siis oikeastikaan tajunnut mitä merkintä tarkoitti. Lääkäri katsoi mua pikkuisen hitaasti ja sanoi, että kyllähän se varmaan on vuosiluku :ashamed: . Naureskelin että niin juu heh mulla hetki meneekin tottua uuteen vuosilukuun.. Toivottavasti seuraavalla kerralla on eri lääkäri, varmaan tämä ajatteli ettei nyt ole kaikki muumit laaksossa tällä potilaalla.

Tänään käytiin kirjastossa palauttamassa iso läjä kirjoja. Sitten mentiin kotiin. Ulkovaatteet riisuttuani rupesin etsimään että ei hemmetti, MISSÄ NE KIRJASTON KIRJAT ON. Etsin vaikka mistä ja mies tuli kysymään mitä että mitä kumman kirjoja sinä etsit. Minä melkein itku kurkussa että no niitä kirjaston kirjoja, ne on varmasti jääneet kauppaan tai jotain, tiedätkö sä mitä maksaa korvata niin iso läjä kirjoja, miten olen voinut hukata ne.. No, sitten valkeni että niin tosiaan, kirjastoonhan ne palautettiin..

Joo,sanosin että mulla tuo on vaan pahentunut ja lapsia on nyt kaks :D Me äidit,ja isätkin,ollaan siis "sopivasti pöhköjä" :D Kun muistaa lapset pitää matkassa mukana,niin hyvä!

Yhteistyössä