Raskauksien jälkeinen löysä vatsanahka

  • Viestiketjun aloittaja Annabella-82
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hmmm..

Mulla on maha kunnossa, rasvaa ei ole,

Suorana seisoen masu näyttää soman lituskalta, mutta kumartuessa nahka (siis nahka, ei lihakset) roikkuu... Puhumattakaan siitä, että kun siitä (nahasta siis) nappaa nyrkeillä kiinni voi sen venytellä näyttämään vaikka perseeltä.

Palautuu, palautuu, ihan varmasti juu. :LOL:
Apua. :D
 
No joo naiset...
Toisilla palautuu ja toisilla siis kai ei.
Täällä lapsia 5,siinä yhet kaksoset ja masu on kyllä palautunut jokaisen jälkeen.
En ole treenannut ihmeemmin,pilates on tosi hyvä kyllä silloin tällöin.

JA iho palautuu jos riinä on riittävästi kimmoisuutta.
Täällä on. :wave:
 
Madia
Mullon LR.ltä sellanen iso valkonen suihkepullo, joka aloe vera-pohjainen. Sen ensisijaiset käyttötarkoitukset ovat lievät palovammat ja raskausarpien vaalentaminen. Kiinteyttää myös ihoa. Onhan näitä tököttejä vähän jokaisella alan firmalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 2 raskautta takana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 raskautta takana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
venynyttä ihoa ei saa korjattua kuin kirurgin veitsellä. Siihen ei auta jumppa, rasvaaminen tai imetys
Ai no on mulla ainakin timmi vatsa, eikä mitään nahkaa roiku vaan lihasta ja timmeyttä.Vai johtuskohan siittä että nuorena ne lapset kannattaa tehdä, ainakin palautuu paremmin :whistle:
Lihaksilla ei ole mitään tekemistä venyneiden ja ratkenneiden ihon sidekudosten kanssa, eikä kaikki vatsan alueen löysyys johdu ihon venymisestä...
No jokatapauksessa mulla ei roiku nahkaa tuossa vatsassa.
Juu no olin minäki todella timmi kahden lapsen jälkeen, mut nyt on 4 lasta ja hohhoijjaa missä kunnossa maha nyt on, ihmiset varmaan luulee et odotan taas vauvaa kun on niin paljon mahaa jäljellä, ja synnytyksestä sentään 1v9kk juuh....
 


Mä lihoin esikoisen aikaan n.15-16kg ja ei mulla roikkunut raskauden jälkeen kauaakaan. Tapana oli tehdä 50-100 ihan perinteistä vatsalihasliikettä illalla, eikä mulla kyllä koskaan se mitenkään hirveästi ole roikkunut, mitä nyt synnytyksen jälkeen vähän.

Nyt mulla on niin pienimaha vaikka viimesillään olen että paljoa ei roikkumista edes olisi, joten jospa tälläkin kertaa säästyisin tuolta..*koputtaa puuta* ;)
 
raskausmassuongelmat...
Minulla on takana kaksi raskautta, ensimmäisestä painoa tuli 16 kg ja massu oli kieltämättä synnytyksen jälkeen aikamoinen ilmatyyny :) mutta syömällä terveellisesti ja hinkkaamalla kärryjen kanssa kävelytietä edestaas lähti roikkuva ja myös läskiä sisältävä pussi pois tieltä vallan hienosti.. siihen kyllä vei vuosi mutta eihän roomaakaan päivässä rakennettu ;) ja toisesta lapsesta painoa tuli 14kg jotka lähti aika nopsaan pois.. vatsa taas venyi ja paukkui mutta nyt 4kk synnytyksestä alkaa taas littoinen vatsa tulla esiin.. onhan se taas 1-2h lenkkiä vaatinut päivässä ja paljon vettä, proteiinia ja sisempiä vatsoja on treenattu 3xviikossa.. Kyllä näillä eväillä pitäisi tuloksia tulla jos ei ihan ole kudokset repsahtanut vatsassa, mutta vaikka kuinka epätoivoiselta vaikuttaisi tilanne niin kyllä se aina normalisoituu siitä synnytyksen jälkeisestä tilanteesta.. voin luvata =D
 
23v
ääh turhaa riidellä siitä että lähteekö se pussi siitä vai ei!!!!joillakin lähtee joillakin ei ikinä ilman kirurgisia toimenpiteitä.
minulla lähtöpaino ennen raskautta 55kg( pituus 167) raskauden aikana paino nousi vain 6kg pahoinvoinnin takia ja ja synnytyksen jälkeen nahkapussi jäi ja jää ikuisesti joten voin väittää että ei johdu aina liikakiloista. se on niin yksilöllistä. minulla myös vatsalihakset menivät keskeltä poikki ja sekin voi vaikuttaa hieman tähän pussimaisuuteen. rumaa jälkeä. ei lähde kotikonsteilla pois.
(pliis älkää vaan kukaan jaksako valitta kirjoitusvirheistä tai pilkuista jne.)
 
"nica"
itse tilasin netistä alipainehierontalaitteen eikä maksanut postikulujen kanssa kun 30e.Sillä olen saanut vatsanahkaa kiinteytettyä ja muitakin selluliittejä pois,eikä ole niin kallistakaan kun hoitoloissa.
 
vierailija
Ai no on mulla ainakin timmi vatsa, eikä mitään nahkaa roiku vaan lihasta ja timmeyttä.Vai johtuskohan siittä että nuorena ne lapset kannattaa tehdä, ainakin palautuu paremmin
Jaa, no mulla ei kyllä ollut edes isäehdokasta näille mun nuoremmille lapsilleni aiemmin. Niin, tuli sit hankittua nuo kolme nuorinta aika peräjölkeen 33-38-vuotiaana. Jäi roikkuvaa nahkaa eikä vatsa nyt muutenkaan timmissä kunnossa ole. Näin 54-vuotiaana oon jo ihan sujut asian kanssa.
 

Yhteistyössä